Oppgradering av min Seiko skx 009!

Raymond75

Støttemedlem
Medlem
21. feb. 2012
Innlegg
4.632
Sted
Bergen
Jeg har lenge tenk å pensjonere Jubileelenken på min Seiko skx 009!;)

Så i dag kom en liten pakke fra Canada!

Det er en wjean lenke!

Denne laget i en utrolig god kvalitet og løfter kvaliteten på diveren til høyden den fortjener!:D

DSC_0160.jpg


DSC_0161.jpg


DSC_0162.jpg


DSC_0163.jpg


DSC_0165.jpg


DSC_0166.jpg


DSC_0162-1.jpg
 
Gratulerer med fin lenke! :D
Hadde wjean-lenke på min skx selv - veldig bra kvalitet, og veldig behagelig.
 
Utrolig hvor mye denne oppgraderingen gjør. Hadde tilsvarende super-oyster fra Yobokies, og det løfter kvalitetsfølelsen vesentlig! :)
 
Utrolig hvor mye denne oppgraderingen gjør. Hadde tilsvarende super-oyster fra Yobokies, og det løfter kvalitetsfølelsen vesentlig! :)

Helt riktig boenna 69!:D Klokken blir som helt ny med denne lenken! og kvaliteten er fantastisk god!:D
 
Flott oppgradering. Nå så det hele mer solid ut ja, og den fikk et mye tøffere preg, noe den passer godt.