Oppdatert! MC/BIL- GTG

Takk til initiativtakerne, dette var meget hyggelig. Fikk desverre ikke hilst på alle, men syns dette var en god ting å bruke en nydelig Lørdag på. Vil også si takk til Autostrada for at de åpnet dørene så vi fikk glo litt.

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Takk for hyggelig treff ;)
Ble dessverre litt tidlig avgang for min del, får ta det igjen til neste gang

En fin dag med mange flotte klokker og herlige biler, hyggelig å treffe nye og gamle bekjente. Greide dessverre ikke å ta et eneste bilde, håper noen av dere poster bil- og klokkebilder.
Tom

En fin dag med mange flotte klokker og herlige biler, hyggelig å treffe nye og gamle bekjente. Greide dessverre ikke å ta et eneste bilde, håper noen av dere poster bil- og klokkebilder.
Tom
Jeg har lagt ut noen bilder på Facebook-siden til Sonen. Utrolig kult å treffe flere med 2 lidenskaper. Dette må få til å repetere en gang

Et lite oversiktsbilde av noen av de flotte bilene!
WP_20150523_12_26_26_ProM.jpg

Og en annen hyggelig bil...
WP_20150523_12_12_08_ProM.jpg

Det er litt rart å komme fra klokke-treff uten et eneste klokkebilde!
Derimot vil jeg si det var veldig mange fine klokker også!
Spesielt hyggelig var det å se "Clint Eastwoods Eye of the Tiger"!

8

Redigert:
Takk for igår ja.
Det ble desverre ikke så mange bilder, men man blir ofte så opptatt med å kikke og bable at kameraet kommer litt i andre rekke. Jeg skulle virkelig gjerne hatt noen bilder av Renault 5'ern, men den forsvant så plutselig. Ellers hadde det jo vært artig å få til noe liknende utpå sensommern og sett om det har kommet noen oppgraderinger i bilparken innen den tid. Jeg skjønte vel at det kommer hvertfall ett nytt tilskudd som de fleste kunne tenke seg å få sett live. ;)

Autostrada har blitt takket på alle tenkelige vis, og de syntes også det hadde vært et bra opplegg.

Nok snakk. Bilder:

DSC_3544_zpsklyalxrs.jpg

DSC_3545_zpskecn6u7h.jpg

DSC_3546_zps5mvk3rdf.jpg

DSC_3547_zps8inc70c7.jpg

DSC_3549_zpsleitmo7j.jpg

DSC_3550_zpsizn7dezi.jpg

DSC_3551_zpswybipdah.jpg

DSC_3552_zps810bwtel.jpg

DSC_3554_zpsnjlihwrv.jpg

DSC_3555_zpsnkdaf0gv.jpg

DSC_3557_zpshxeierbs.jpg

DSC_3558_zpsymzt55jy.jpg

DSC_3560_zpsfahcmc9o.jpg

DSC_3562_zps302a23dc.jpg

Fikk ikke meldt avbud engang. Sorry. Dagen igår gikk ikke som forventet i det hele tatt, og det er ikke positivt denne gangen.

Takk for et veldig hyggelig treff!
Måtte stikke litt tidlig og rakk ikke autostrada, men sånn er livet ;)

Var veldig kjekt å endelig få se nærmere på såpass mange klokker man bare har sett på bilder før, for ikke å snakke om å sikle på så mange flotte biler!

Kjenner at jeg nok må eie en S2000 en dag.
Og en Heuer Bund...

Og kanskje en Tudor Pelagos :D

• Liker
Reaksjoner: Grendel og Toland85
Takk for et meget hyggelig treff!
Masse flotte klokker å ta i nærmere øyesyn. Mye pent og morsomt på bilfronten også.
Når i tillegg været er topp, så frister dette absolutt til gjentagelse :)

• Liker
Reaksjoner: Grendel og Thomas84