Oppbevaring / reiseetui single klokke

Medlem
15. juli 2009
Innlegg
6.508
Hei,

Noen som har anbefalinger til et bra reiseetui til 1 klokke?

Ser for meg noe av høy kvalitet som ser bra ut og gir maks beskyttelse.
 
Har hatt en slik tidligere. Veldig fornøyd med den jeg hadde. Desverre er de utsolgt for single etuier.
 
Det du trenger er et Oakley Watch Vault:

IMG_5319.jpg

Ocab-20140112-133010-1200.jpg

4202527897_bf0fc10e1d.jpg


Jeg vet @Tore har slike, han har også sikkert et tips til inkjøpssted hvis ikke et googlesøk gir svar :)
 
Det du trenger er et Oakley Watch Vault:

IMG_5319.jpg

Ocab-20140112-133010-1200.jpg

4202527897_bf0fc10e1d.jpg


Jeg vet @Tore har slike, han har også sikkert et tips til inkjøpssted hvis ikke et googlesøk gir svar :)
Denne har jeg også - ikke den peneste i verden - men, man får en god følelse at klokken ligger godt beskyttet.
Jeg tror de har sluttet å produsere de?
 
Mange gode forslag, men tenker nok mer i retning premium / high end. Hardcase med skinn på utsiden og mikrofiber o.l. innvendig.

Bretling er et godt forslag. Gamle GO boksene kom vel og med reiseetui. Skal søke litt på bukta :)
 
Denne har jeg også - ikke den peneste i verden - men, man får en god følelse at klokken ligger godt beskyttet.
Jeg tror de har sluttet å produsere de?

Kjøpte på Cyclestore i UK, ser at de ikke har den lenger, men fant en i large her:
http://www.amazon.com/Oakley-07-234-Large-Watch-Storage/dp/B000OI3A7I

Det er medium som er tingen, den store blir altfor løs, bortsett fra Luminor, Big Pilot o.l. Medium passer opp til Radiomir-størrelse. Den ser kjip ut, men kvalitet og beskyttelse er uslåelig.