Oppbevaring av reimer?

Hvordan oppbevarer folket på TS reimene sine?

Per nå lagres mine i ziplock poser som jeg fikk når jeg bestilte reimer fra Gnomonwatches, men det blir fort uoversiktlig når man har X antall reimer.

Så igår gikk jeg til innkjøp av en slik:
20 Straps or Bands Black Leatherette Folder Storage | eBay


Ble dog nysgjerrig på hvordan dere andre har løst det? :)

-Addey

Jeg har en slik. Kvaliteten er dessverre ikke all verden. Den ene strikken røk nesten med en gang..

Denne frister veldig: 48 Slots Watch Strap Holder Black Color Watch Band Hard Storage Case
 
Jeg har en slik. Kvaliteten er dessverre ikke all verden. Den ene strikken røk nesten med en gang..

Denne frister veldig: 48 Slots Watch Strap Holder Black Color Watch Band Hard Storage Case

Tenkte meg at kvaliteten kanskje var litt laber mtp pris... Var inne på tanken på den 48 slots boksen, men tror den blir litt for stor til mitt bruk..


De Clas Ohlson boksene var ikke dum @Nessuno79, men det blir nokk litt for "verktøykasse" aktig for meg... Ville ha noe i skinn :rolleyes:
 
Redigert av en moderator:
Nato-oppbevaring

Natoer er også reimer, og her er mitt nato-oppbevaringssystem, i pur messing:
Messingkrok.jpg




Kr 27 for 5 messingkroker på Clas Ohlsson. Kan for eksempel monteres på en hyllekant, slik:

Natoer%20p%C3%A5%20messingkroker.jpg


Det hører med til historien at jeg kan høre meg selv si noe sånt som «jeg skjønner ikke greia med natoer» til @braza2013 da jeg gjorde en handel med ham for 2 måneder siden. Om det skulle være noen tvil: Jeg skjønner greia nå.
 
Redigert av en moderator:
Mine ligger i sybordet etter mormor. Har tenkt at jeg bør ta meg sammen en av dagene og skaffe meg noe bedre. Det fortjener remmene.
Følger med på tipsene her i tråden.

A30E50F7-4D8D-4547-90D0-28F38D88133A_zpsh9wcif3l.jpg
 
Ser at den fra strapcode er utgått, noen som har noe annet lurt å anbefale for oppbevaring av NATO reimer?