Solgt Omega Speedmaster

Medlem
22. juli 2016
Innlegg
603
Sted
Jessheim
692_667186162.jpg
692_1312254298.jpg
692_1346921052.jpg
692_1439617219.jpg


Drømmer du om en moonwatch? Tenker du også at den er litt liten, det er ørlite grann irriterende med manuelt opptrekk, og at det faktisk er nokså kjekt med dato? Har du håndledd som kler en litt større klokke? Digger du DSOTM, men tenker at det også er greit å kunne lese av klokka? Fint, du kan lese videre, her er et godt eksemplar av «Steel Side of The Moon» (kallenavn skamløst rappet fra Omegaforums).

Jeg har eid denne i snart to år, ble i sin tid handlet av en medasylant. Den er opprinnelig fra norsk autorisert forhandler, kjøpt i 2011. Hadde service hos Omega i 2015,. Avvik målt til ca 4 sekunder +/- per døgn. Starter lett med noen få omdreininger eller et lett rist.

44,25mm
52 timers gangreserve

Komplett sett inkluderer ur, lenke og dokumentasjon på kjøp og service. Inner/ytterboks og manual.


Jeg forbeholder meg retten til å beholde denne herligheten, men går da i mot min beslutning som er å redusere min samling til et nivå hvor de fleste ur får nok armtid. Forbeholdet er dermed noe jeg skriver fordi jeg påvirkes av andre, og fordi det ser fint ut i annonsesammenheng.


Ideelt sett vil handelen skje f2f med en kaffe og klokkeprat. Evt frakt enes vi alternativt om.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Qwestern