Solgt Omega Speedmaster "Tintin", ny pris, kun 39 000,-

Medlem
10. nov. 2011
Innlegg
128
Sted
Trondheim
For en god venn selger jeg en flott Omega Speedmaster Professional Tintin.

De fleste vet vel hva dette er, men litt rask info hører med.

Den flotte dekorterte rutete ringen i rødt / hvitt er i samme mønster som TinTin-raketten i de klassiske tegneserieheftene hvor Tintin skulle reise til månen. Dessverre delte ikke utgiveren av de samme tegneserieheftene oppfatningen om at dette skulle bli et offisielt produkt og det hele endte med Omega måtte døpe om denne til Speedmaster Racing. Klokkefans rundt omkring har likevel valgt å fortsatt kalle klokken Tintin.

Er dristig og legger ved et bilde av måneraketten, så får vi jeg om jeg blir oppringt av tintin-folka :)

Uansett om man er tintin-fan, månelandings-fan eller bare klokke-fan bør man nok kjenne sin besøkelsestid og slå til mens man kan. Estimert opplag er mellom 1000 og 2000 og klokken er gått ute av produksjon for lengst. Den antas av mange å bli svært ettertraktet med tiden.

Merke, modell og år: Omega Speedmaster Professional Tintin, ref nr. 311.30.42.30.01.004. Tatt ut fra forhandler 20.02.2017.

Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand: Lite brukt og i svært god stand

Dokumentasjon og historikk: Alt som fulgte med som ny, dvs eske, manual, garantikort og pictogram,

Sted: Trondheim, men kan sendes EON med standard oppgjør.

Pris: 39 000,-

Det følger med en ekstra flott sort skinnreim med racingmønster.

NB: jeg har mange GG-anmeldelser og samler på flere :)

IMG_8746.JPG


IMG_8752.JPG


IMG_8748.JPG


IMG_8747.JPG


IMG_8749.JPG




IMG_8751.JPG




tintin.jpg
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Durian og kvamsky
Bump! :)

Tar i mot bud og bytteforslag oppover. Spesielt interessert i lady datejust (26, 28 eller 31mm). Må være twotone.
 
Bump!

Ny pris, kun 39 000!

Tar i mot bytteforslag oppover. Spesielt interessert i lady datejust (26, 28 eller 31mm). Må være twotone