Trukket Omega speedmaster "Silver Snoopy" (Norsk!)

Medlem
22. juni 2014
Innlegg
1
Legger nå ut min lille diamant for salg. Den må dessverre vike for annet snacks som er på vei inn. Her har du en sjelden mulighet til å anskaffe deg en norsk Snoopy :0)

Enhver speedy-entusiast vet historien og hva dette uret står for. For de som ikke vet, her er en link som er verdt å ta en titt på.

https://www.fratellowatches.com/spe...dmaster-apollo-13-silver-snoopy-award-review/

Den har fått en veldig liten ding på venstre side bak av forrige eier. Ellers ser uret nærmest ubrukt ut. Forrige eier hadde kun brukt den noen få ganger på klokketreff. Jeg har selv valgt og ikke bruke den på det året jeg har hatt den. Den har blitt min safequeen som nå fortjener en ny eier. Noe plast sitter fortsatt på reimen.

Uret ble kjøp hos norsk AD desember 2015. (Ca 6 mnd med garanti igjen) Det sies at det kun kom 5 silver snoopy til norske AD´er. Om dette stemmer vet jeg ikke, men jeg har hørt det fra flere kilder. Den kommer komplett med alt som fulgte med da den var ny. (Se bildet med alt stashet).

Så hvis du har lyst på et sjeldent og ettertraktet speedy samlerobjekt, er dette uret :)

Samtlige bilder er av det aktuelle uret og tatt av meg.

Foretrekker her rent salg, men kan vurdere å ta andre ur i bytte. Helst Rolex sporstmodeller eller speedy.
Tar meg retten til å trekke uret for salg hvis det blir ønskelig.

Jeg holder til i Oslo/Fornebu området. Klokken kan besiktiges der ved avtale.

Pris 135.000,-

IMG_9842.JPG

IMG_0094.JPG

IMG_0095.JPG

IMG_0104.JPG

IMG_0096.JPG

IMG_0117.JPG

IMG_9839.JPG

IMG_0106.JPG
 
Bumper denne. Glemte å få med i annonsen at dette er limited edition. Kun 1970 eksemplarer :) veldig få i Norge. Anbefaler for øvrig å lese linken jeg har lagt ved.
 
Bump. Kommen en del bra bytte forslag, men dessverre ikke i mål. Ligger 3 stykk på Chrono24 i skrivende stund.
 
  • Liker
Reaksjoner: PeterPan