Solgt Omega Speedmaster Professional 3590.50 - Tritium dial, Nyservet

Medlem
12. mars 2018
Innlegg
999
Sted
Innlandet
speedy1.jpeg


Jeg ønsker å selge min Speedmaster Professional 3590.50.
Dette er en 90-talls Speedy med tritium dial og vintage vibes i veldig fin tilstand. En klassisk Måneklokke med kul "long S" og "drop R". Fin patina på timemarkører og visere. Den har nylig gjennomgått full service av urverket. Watch only, men med dokumentasjon på service med bilder av urverket.

Merke, modell og år
Omega Speedmaster Professional 3590.50 fra 1990 (basert på serienummer 4825****).

Spesifikasjoner
Verk: Caliber 861 - manuelt opptrekk
Kassediameter: 42 mm
Avstand mellom lugs: 20 mm
Glass: Hesalite
WR: 50 m
Bæreredskap: Flott 1479-lenke med 812 endeledd

Medfølger
Watch only. Medfølger et ekstra ledd. Medfølger service-dokumentasjon inkl bilder av urverket.

Tilstand
Jeg vil si det er lite å utsette på den kosmetiske tilstanden på kassen annet enn små hairlines. Også pen tilstand på lenke og clasp. Urverket skal være tipp topp etter full service hos Urtjenesten Simen Solvold i mars 2021.
Klokken trekker fint og går bra. Jeg måler den til ca +15 sek/d.

Historikk
Jeg kjøpte Speedyen av en super GG her på Sonen i mars 2021. Den ble da servet før jeg tok den i bruk. I mitt eie har kokken vært forsiktig brukt i rotasjon med andre.

Sted
Gudbrandsdalen. Sendes gjerne godt pakket i posten for kjøpers regning og risiko.

Pris
Tenker 39 000.- er en fin pris for en pen, nyservet vintage-Speedy.

Ellers
Standard TS-oppgjør: Betaling på konto før godt pakket sending med EON.
Jeg ønsker primært rent salg. Om du ikke tilfeldigvis vil bytte en Polar (16570 eller 216570) eller 36mm Explorer 1.
Jeg har flere Good Guy-referanser.

speedy2.jpeg
speedy3.jpeg
speedy4.jpeg
speedy5.jpeg
speedy6.jpeg
speedy7.jpeg
speedy8.jpeg
speedy9.jpeg
speedy10.jpeg
speedy11.jpeg
speedy12.jpeg
 
Redigert: