Solgt Omega Speedmaster Pro - Moonwatch

Medlem
13. aug. 2016
Innlegg
84
Sted
Osloområdet
Selger min trofaste Speedy (ref 3570.5000). Den har, med et svært kort unntak (måtte ut fordi noe annet kom inn - det holdt i et snaut halvår før jeg kjøpte den tilbake), vært i min eie siden den ble kjøpt ny for temmelig nøyaktig 18 år siden. Brukt som beater i årevis, men siste fire-fem år har den stort sett blitt prioritert bort. Den går som ei klokke - skulle nesten tro den hadde vært i Sveits

Jeg kastet boksen ifm. en flytting, men fant nylig igjen original kvittering, garantikort (ikke at det er noe å hente på det), ekstra ledd og en ganske uinteressant booklet som beskriver Omegas utmerkede servicenettverk på begynnelsen av millenniet. Et lite stykke historie der, med andre ord.
Siste service var høsten 2014. Til info så har uret en liten dent i bakkant som ble polert ned for ca. 15 år siden.

Kommer også med original alligatorrem med Omega foldeclasp.

I utgangspunktet kun rent salg som er interessant, men om du har et bytteforslag så vurderer jeg det selvsagt såkalt case-by-case.

Litt usikker på pris, men setter utgangspunktet til 27.000,- så tar vi det derifra.


263771DC-BC51-4E37-A71B-91FAF8DD56C6_1_105_c.jpeg

IMG_5644.jpeg
IMG_5648.jpeg
IMG_5647.jpeg
IMG_5645.jpeg
IMG_5642.jpeg
IMG_5643.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: HadronCollider
Benytter meg av grace-period her, da jeg ser det står at jeg befinner meg i Bodø. Det er feil. Riktig sted skal være Asker/Oslo, og den kan sees her...
 
  • Liker
Reaksjoner: Pippen