Omega Speedmaster Dark Side of the Moon

Tror det er enda høyere pris. Da jeg var innom Bjerke og spurte i sommer/høst fikk jeg oppgitt 85.000,-. Da var det imidlertid ikke kommet ennå, så det kan jo være at den faktisk ble litt billigere når den først kom på markedet.

Jeg fikk oppgitt en pris på 72 000 hos Urmaker Christensen på Storo senteret (Oslo).
Om dette var listepris eller hva vedkommende kunne selge den for er ukjent.

Jeg fikk oppgitt en pris på 72 000 hos Urmaker Christensen på Storo senteret (Oslo).
Om dette var listepris eller hva vedkommende kunne selge den for er ukjent.

Da stemmer sikkert det. Jeg lette meg bakover i postene mine, og fant ut at prisen jeg fikk fra Bjerke var 80' og ikke 85´. Da kan det vel sikkert stemme at man kan få kjøpt den for 72'.

Jeg gjør nå et fremstøt til lervik angående remmen til DSOM, kan jeg kjøpe denne til min SS 9300? :)

Jeg gjør nå et fremstøt til lervik angående remmen til DSOM, kan jeg kjøpe denne til min SS 9300? :)

Den får du nok tak i, og tror det blir tøft! Hvis ikke Lervik vil selge så finnes det plenty av Omega ADer i Norge, eventuelt får vel Ofrei disse for salg etterhvert :)

Forsåvidt pen den, men personlig synes jeg nå at @mikkemus23 sin 9300 er mye mer hawt :cool:

Redigert av en moderator: