Solgt Omega speedmaster 3590.50, '85

Medlem
1. des. 2010
Innlegg
2.160
Sted
Haugesund
Vurderer å selge/bytte min flotte speedy til fordel for en AP RO 15300

Uret stammer ut i fra serienummeret fra 1985 men bærer ikke preg av det! Uret har ingen sjenerende skrammer kun de normale hairlines og svirls. Plexi glasset har noen riper, men ikke noe dypt og de kan lett fjernes med litt polywatch(som jeg gledelig sender med en tube av). Da jeg synes dette bare ga litt sjarm til klokken har jeg ikke pusset den selv.

Dette er modellen med tritium indexer og visere som har fått en fin og jevn patina som bare vill bli finere å finere i årene som kommer :)

Klokken leveres med en svart "hodinkee" strap som er litt skadet på innsiden, men dette viser ikke når den brukes. Ikke er det noe problem å brukte den heller. Den kommer også med en moderne speedy lenke, altså ikke den som hører til denne modellen men en original moderne omega speedy lenke.

Den kommer uten papirer men med en omega boks som jeg tror tilhører en annen modell.

Uret ble kjøpt av en good guy her inne i 2014 en gang.

Når uret sist hadde service er usikkert, men det foreligger en kvittering fra 2006 inne iboksen. Om dette gjelder den aktuelle klokken er jeg usikker på. Så den skulle nok hatt en runde hos urmakeren da chronofunksjonen er noe hakkete også. Men den holder tiden greit ut i fra min erfaring, men jeg har ikke sjekket den opp mot noe atom ur heller.

Over til godsakene(bilder):
DSC_0051_zpssobzm1q7.jpg


20140430_180810_zpsc5ca1b5c.jpg


DSC_0339_zpsjsylknf0.jpg


DSC_0340_zpsqbjd9afw.jpg


DSC_0347_zpsb3zehud8.jpg


Da jeg er svært usikker på prisen på denne velger jeg å sette den til den nette sum av: 25 000NOK
og heller ta i mot skambud(bud) og bytteforslag på PM :)

Ellers er jeg behjelpelig med flere bilder eller info, bare send meg en melding :)

Forbeholder meg retten om å trekke denne også :)