Omega sine egne Nato remmer

Medlem
24. april 2013
Innlegg
395
Så på Facebook at urmakern på Storo senteret nå har disse inne. Noen som kan si noe om pris/kvalitet/etc?
 
Kan ikke si noe om kvaliteten - utenom at jeg forventer at den er bra.
Når det gjelder pris, så mener jeg at de er -altfor- dyre sammenlignet med standard NATO.
 
Brodern sa noe om $175 eller noe slikt etter besøk hos AD i Chicago for én måned siden.
Så 1500 kr ser jeg ikke bort i fra at det kan koste, men like greit å spørre AD her i Norge om pris.
 
Takk for svar gutta. Hvis det er i nærheten av 1500kr pr stk så holder jeg meg til TS sine. Så mye er ikke omega på låsen verdt
 
Fikk svar fra Urmaker Christensen på Storo nå at Nato remmene koster fra 1890,- for standard nato, mens kalveskinn skal de ha 3100,-.

Sånn til info :)
 
Fikk svar fra Urmaker Christensen på Storo nå at Nato remmene koster fra 1890,- for standard nato, mens kalveskinn skal de ha 3100,-.

Sånn til info :)

Får du med resten av kalven til den prisen? :mrgreen: Kunne tenke meg kalvesteik etter et sånt reimkjøp...
 
Fikk svar fra Urmaker Christensen på Storo nå at Nato remmene koster fra 1890,- for standard nato, mens kalveskinn skal de ha 3100,-.

Sånn til info :)

3100,- for en skinn-nato? Dette må være en litt for sen aprilsnarr... Kan vel få opp til flere av Hodinkee sine kenguru-natoer for den prisen..
 
Var innom Christensen i dag og prøvde Dark Side of the Moon på armen, og Speedy Mk.II med både racing dial og vanlig sort/hvit, samt retro-Seamasteren. Fantastisk vakker sak som vekket må ha-genet umiddelbart :D

1890 for en stoff-NATO er ganske stivt..fikk prøve DSOTM med NATO, den bygget godt på håndleddet ja.. :)
 
Var hos Gjertsen på Galleriet i Bergen i går og fikk klå litt på de nye NATOene til Omega der. De har hestesko og er sydd i stedet for sveiset og har en noe finere vev enn en standard MOD NATO, men prisen er stiv. Garantert noen som sitter med en noe over gjennomsnittet fortjeneste på disse reimene.
 
Var innom Christensen i dag og prøvde Dark Side of the Moon på armen, og Speedy Mk.II med både racing dial og vanlig sort/hvit, samt retro-Seamasteren. Fantastisk vakker sak som vekket må ha-genet umiddelbart :D

1890 for en stoff-NATO er ganske stivt..fikk prøve DSOTM med NATO, den bygget godt på håndleddet ja.. :)
Kjøpte mest sannsynlig den DSOTM du fikk prøve hehe. Ellers må jeg si at jeg også syns de natoene kostet litt for mye selv om de var fine.