Til dere som har kjørt dere fast litt mtp. klokkeglede og entusiasme rund det du bærer på lanken.
Prøv en ploproof!
Sub/speedy/ect.....Er flotte, ålreite klokker. Men gud bedre så vanlig og 'ordinært'
Du vil også bli overasket over den deilige bærekomforten på en ploproof.
Ja den er stor, men formen på kasse mot håndleddet/der den orange trykknappen sitter, er avrundet aldeles nydelig.
Ellers har den bøttevis med designelementer jeg elsker.
Gummiremmen er vanvittig fet og tykk, men samtidig myk og skånsom.
Claspen/låsen er et kapitel for seg selv, med inngraverte bilder og detaljer. Den er også bygget for og virkelig brukes som en dykker, samtidig som den er meget behagelig , og ikke minst en stor del av identiteten til klokken.
I baklokket på klokka har Omega hatt en god del kapital/resurser igjen for og smykke ut også denne siden.
Et lite kunstverk der også.
Etter og ha vært i mitt eie i snart 5 år, er tiden nå kommet for og si farvel.
Dette pga. at en 'Heavy Hitter' er på vei inn.
Da jeg kjøpte klokken i 2021 så den nærmest NOS ut. Og den fremstår i dag som meget pen og velholdt til og være fra 2010.
Litt info.
-Komplett pakke med MVA kvitto.
-Stemplet sert. med komplett innhold i box.
-Jeg har kjøpt på en original orange omega ploproof rem i 2023, samt en ny komplett original mesh lenke med lås.
-Siste service i juni 2021.
Nypris i dag på dagens modell, er 192.500,- + div. remmer, og lenke godt over 200K.
Selges kr 85.000,- inkl remmer og lenke.
Ettersom dette salget sitter langt inne, er dessverre prisen fast denne gangen.
Kan sendes for kjøpers risiko.
Prøv en ploproof!
Sub/speedy/ect.....Er flotte, ålreite klokker. Men gud bedre så vanlig og 'ordinært'
Du vil også bli overasket over den deilige bærekomforten på en ploproof.
Ja den er stor, men formen på kasse mot håndleddet/der den orange trykknappen sitter, er avrundet aldeles nydelig.
Ellers har den bøttevis med designelementer jeg elsker.
Gummiremmen er vanvittig fet og tykk, men samtidig myk og skånsom.
Claspen/låsen er et kapitel for seg selv, med inngraverte bilder og detaljer. Den er også bygget for og virkelig brukes som en dykker, samtidig som den er meget behagelig , og ikke minst en stor del av identiteten til klokken.
I baklokket på klokka har Omega hatt en god del kapital/resurser igjen for og smykke ut også denne siden.
Et lite kunstverk der også.
Etter og ha vært i mitt eie i snart 5 år, er tiden nå kommet for og si farvel.
Dette pga. at en 'Heavy Hitter' er på vei inn.
Da jeg kjøpte klokken i 2021 så den nærmest NOS ut. Og den fremstår i dag som meget pen og velholdt til og være fra 2010.
Litt info.
-Komplett pakke med MVA kvitto.
-Stemplet sert. med komplett innhold i box.
-Jeg har kjøpt på en original orange omega ploproof rem i 2023, samt en ny komplett original mesh lenke med lås.
-Siste service i juni 2021.
Nypris i dag på dagens modell, er 192.500,- + div. remmer, og lenke godt over 200K.
Selges kr 85.000,- inkl remmer og lenke.
Ettersom dette salget sitter langt inne, er dessverre prisen fast denne gangen.
Kan sendes for kjøpers risiko.
Redigert: