Selges/byttes Omega Seamaster Planet Ocean XL Chrono

Medlem
25. sep. 2012
Innlegg
76
Sted
Sandnes
Dette ble veldig spontant, men sitter her på jobb og blar og får det plutselig over meg å legge ut min PO for bytte. Ref 2210.50.00. Sort bezel, hvite tall, på lenke. Ca et år gammel, kjøpt av meg på Otteren i Stavanger, mener å huske garantikortet er stemplet januar/februar i fjor. Minimalt med dings og hairlines, men har noen av de uungåelige "desk diver"-merkene, men ellers et velholdt ur.

Tenkte i utgangspunktet noe i retning Aqua Terra, Explorer I, Datejust e.l., ikke nødvendigvis av nyere dato, men kan vurdere andre spennende muligheter. Klokkekontoen gikk på en alvorlig smell da jeg nylig invisterte i to digitale ur montert i hver sin nye bil, så det er ikke åpent for all verden med mellomlegg din vei.
Salg er en mulighet, men foretrekker bytte for denne. Da det er noe spontant har jeg ikke satt noen pris, så jeg får vurdere evt. bud.

Legger ut bilder når jeg får anledning, regner med i løpet av eller rett over helgen, men kan sende mobilbilder om det er ønskelig, bare send meg en PM.

Beklager en svært dårlig planlagt og gjennomført annonse, håper noen kan finne den av interesse.
 
Redigert: