Hvis du ikke syns PO er for tykk er den mitt valg.Skal kjøpe mitt første ur. Står mellom Planet Ocean 42 mm (8500), og Breitling Superocean Heritage 42 (stål lenke). Hvilken ville dere valgt?
Er hovedsakelig disse klokkene jeg ser på, men er åpen for forslag.
Har du prøvd den? Jeg hadde ingen problem med minHvilken som helst annen dag, så hadde jeg sagt PO. Men det med tykkelsen på 8500-utgavene kontra 42mm kassediameter, blir litt for ubalansert for min smak. Da må du opp til 45,5mm for å få den proporsjonal.
Dessuten er den Breitlingen kjempefin og jeg kunne godt ha hatt den selv, så min stemme går til den.
Ja, men bare flyktig. Så rakk ikke danne meg et skikkelig inntrykk selvfølgelig, men den virket for liten ift. høyden.Har du prøvd den? Jeg hadde ingen problem med minmen ja vet noen syns den blir for tykk
Hvilken som helst annen dag, så hadde jeg sagt PO. Men det med tykkelsen på 8500-utgavene kontra 42mm kassediameter, blir litt for ubalansert for min smak. Da må du opp til 45,5mm for å få den proporsjonal.
Dessuten er den Breitlingen kjempefin og jeg kunne godt ha hatt den selv, så min stemme går til den.
Takk for svar. Ser flere nevner at PO blir ubalansert med 42mm. Ville dere heller ha valgt 45,5 mm?
Definitivt!
Takk for svar. Ser flere nevner at PO blir ubalansert med 42mm. Ville dere heller ha valgt 45,5 mm?