Selger her en lekker Omega Seamaster Planet Ocean Chronograph 9300 – en solid rugg av en diver! Fikk den nylig inn, men omprioriteringer gjør at jeg lar denne gå. Regner med at samtlige kjenner uret; keramisk bezel, in-house-urverk, gjennomsiktig caseback, vanntett til 600 meter og chrono-funksjon.
Uret er tatt ut fra Urmaker Bjerke i Oslo i februar 2016 og leveres følgelig med garanti i bøtter og spann. Leveres i originalemballasje med alle papirer og manualer.
Uret kan hentes/leveres i Oslo og omegn, alternativt sendes over hele landet mot forskuddsbetaling.
Jeg har flere GG-referanser, og håper du har det også. Men intet must – en gang må være den første.
Pris: 49k (nypris: 72.200,-) - nå 45k!
Uret er tatt ut fra Urmaker Bjerke i Oslo i februar 2016 og leveres følgelig med garanti i bøtter og spann. Leveres i originalemballasje med alle papirer og manualer.
Uret kan hentes/leveres i Oslo og omegn, alternativt sendes over hele landet mot forskuddsbetaling.
Jeg har flere GG-referanser, og håper du har det også. Men intet must – en gang må være den første.
Pris: 49k (nypris: 72.200,-) - nå 45k!
Redigert: