Solgt Omega Seamaster Planet Ocean Chrono 9300 (2017) med lenke og original gummireim

Medlem
30. mars 2012
Innlegg
66
Sted
Bergen
Klokken
Her har du muligheten til å skaffe deg MegaOmegaen. 45,5mm diameter og rimelig tykk :) Mektig tilstedeværelse på lenke, men en helt annen klokke på original svart gummireim som også følger med.

Klokken er kjøpt av meg hos Urmaker Bjerke i Bergen i februar 2017 (gummireim kjøpt hos Bjerke noen måneder etter klokken).

Tilstand

Selv om klokken er rimelig ny vil du finne noe hairlines på lenkelåsen. Selv har jeg ikke brukt lenken så altfor mye etter jeg kjøpte den originale gummireimen med foldespenne (veil. 5.800,-). Utrolig bærekomfort med den reimen, og jeg tør påstå at denne komboen er høyt oppe på listen over beste sommerklokker.
Resten av klokken er rimelig strøken (noen små merker på de polerte delene av kassen, men man skal se godt etter for å se de).

Tilbehør
Alt som fulgte med fra Bjerke i februar. Yttereske, innereske, omega-goodiesene som er gjemt i esken, garantikort, pictograms, bjerke-pouch.
I tillegg får du den originale svarte gummireimen og Norgesnato fra Tidssonen Webshop (som vist på bildene).

Øvrig informasjon:
Har vært inne hos Omega for garantireparasjon fordi kronen av en eller annen grunn plutselig bestemte seg for at den ikke lenger ville trekke opp urverket. Ifølge Bjerke byttet Omega ut "automathjulet" (ikke spør meg hva de mener med det). Alt har fungert som det skal siden, og det er fremdeles masse garanti igjen her. Klokken er jo bare et halvt år gammel.

Sted:
Det hadde vært kjekt med fysisk handel i Bergen og omegn, men klokken kan selvsagt sendes EON på kjøpers regning.

Pris eller bytteverdi:
Nypris for hele pakken er 66.600,- (veil. da jeg kjøpte klokken. Nå er den 72.200) + 5.800,- (Omega gummireim) = 72.400,-. Jeg lar hele pakken gå for 46.000,-.

Jeg er ikke den som kjøper og selger mest her inne, men har samlet opp en liten samling GG-referanser i GG-tråden. Ingen negative erfaringer verken som selger eller kjøper.

Ta kontakt på PM. Takk for titten! :)

IMG_2374.JPG
IMG_2375.JPG
IMG_2376.JPG
IMG_2390.JPG
IMG_2388.JPG
IMG_2379.JPG
IMG_2384.JPG
IMG_2381.JPG
IMG_2382.JPG
IMG_2383.JPG
IMG_1762.JPG
IMG_2182.JPG
IMG_2268.JPG
IMG_2171.JPG
IMG_2040.JPG
IMG_1993.JPG
IMG_1995.JPG