Solgt Omega Seamaster Planet Ocean 8500 45,5mm

Medlem
8. feb. 2017
Sted
Porsgrunn
Klokken kommer med boks og papirer (se bilde 4). Jeg kjøpte denne av goodguy fra Oslo sommeren 2015, men etter inntoget av sub-c har den for det meste stått i winder. I følge twixt har den en feilmargin på 0.5 sekunder per dag, målt på 18 punkter over en 32 ukers periode.

Medfølgende gummirem hører egentlig til PO cal 2500, men passer fint på denne modellen også. Skinnremmen er fra watch gecko og er italiensk skinn. I tillegg til dette følger det med 2 ekstra ledd til lenken.

Klokken har noen små skavanker som jeg vi få frem.
- Pipen sentrerer ikke helt på klokken 12, se bilde 2.
- Er dings på lug, se bilde 3 Resten er typiske bruksmerker som kan poleres bort om ønskelig, dette har jeg ikke gjort da jeg liker bruksmerker på tool watches. Dette er alt jeg vet om som er galt med klokken.

Jeg er i utgangspunktet interessert i rent salg, men kan bli fristet av en mekanisk dressklokke. IWC Mark XVIII, Cartier Tank XL, JLC Reverso, Omega Speedmaster Professional (hesalitt, manuell med baklokk av stål) står høyt på listen, men kom gjerne med andre forslag (Seiko er ikke aktuelt).

Kjøper betaler den fraktmetoden vi blir enige om dersom vi ikke møtes i grenlandsområdet. Penger på konto før sending, har good guy referanser jeg kan grave opp om ønskelig.

Jeg kommer til å investere i ny klokke rimelig hurtig etter salg, så sjekk ut klokken nøye etter at den er mottatt i tilfelle det skulle være noe, men dette snakker vi om rundt salgstid.

Bare å fyre løs med spørsmål! For flere bilder av klokken i forskjellige settinger sjekk ut instagram-profilen stuttsen.

Jeg forbeholder muligheten til å trekke annonsen om jeg angrer veldig dersom oppgitt pris ikke har blitt utløst. Samtidig tas det høyde for eventuelle feilopplysninger i teksten, disse vil eventuelt rettes opp så for de blir påpekt.

Pris settes til 29 000,-

Jeg kan kontaktes på epost: andresen_stian@hotmail.com eller på tlf 988 40 564

6.jpg

2.jpg

3.jpg

5.jpg

1.jpg

7.jpg

Vedlegg

• 4.jpg
    4.jpg
    61,4 KB · Visninger: 0