Solgt Omega Seamaster GMT 50 Years - 2534.50

Medlem
10. juni 2008
Innlegg
1.297
Sted
Trondheim
Legger ut for salg nevnte klokke. Ønsker noe nytt i boksen, derfor må denne gå :cool:



Klokken kommer med ytterboks, innerboks, brukermanual, hangtag og original lenke med tre ekstra ledd. Med andre ord full pakke, bortsett fra chronometersertifiseringen. Denne modellen ble introdusert i 1998 for å markere at det var 50 år siden den første Seamaster-modellen kom på markedet. Fra 1998 til 2003 kom klokken med bond-lenke, før de gikk over til Speedmaster-lenke. Forskjellen mellom den vanlige Bond-lenken og denne er at denne har integrert lås, med et Omega symbol i gull. Serienummeret daterer klokken til ca 2000.

Klokken var inne til service for et og et halvt år siden. Rett før jul stoppet klokken, og jeg leverte den hos urmaker Lian i Trondheim. I Februar kom klokken tilbake og hadde vært til full overhaling hos Omega, en jobb Omega gir to års garanti på. Det er altså litt over 1.5 år garanti igjen.

Klokken har de vanlige hairlines etter vanlig bruk, noen riper under lugs etter remskifte, samt et hakk på bezelen ca klokken 20:00. Hakket vises ikke så godt, men kjennes med neglen. Jeg har forsøkt å ta bilde av hakket på bildet under:



Flere bilder:



4D32F779-6132-43DC-9C1E-6B2CE7DB0FA8-5631-00000CEBDC5C666A_zps58627853.jpg
[/URL]

Urmakerskriblerier på ene lugsen














Bortsett fra det øverste bildet er alle bildene tatt i dag.

Klokken befinner seg i Trondheim.

Pris: 12.5k inkl ekspress over natt. Evt bytte med mellomlegg mot en rimelig/fornuftig priset Rolex 16610 :)

Jeg gir tre dagers angrefrist uansett grunn, mot at kjøper dekker retur, og at klokken er i samme tilstand som da jeg sendte den.

Takk for titten! :)
 
Redigert:
Bump!

Legger også ved en Hirsch Grand Duke med rød søm som komplementerer de røde detaljene på skiven. Remen er vanntett til hundre meter og er laget av skinn.