Jeg har en Railmaster med samme urverk, denne stopper etter 36.5 timer. Går din virkelig i 43? :)
Hovedsignal Støttemedlem Medlem 4. okt. 2014 Innlegg 1.075 Sted Oslo 4. nov. 2016 #16 Jeg har en Railmaster med samme urverk, denne stopper etter 36.5 timer. Går din virkelig i 43?
Grendel Støttemedlem Medlem 15. jan. 2012 Innlegg 6.526 Sted Oslo 4. nov. 2016 #17 willandern skrev: Jeg har en Railmaster med samme urverk, denne stopper etter 36.5 timer. Går din virkelig i 43? Klikk for å utvide... Det høres ut som tidens tann, @willandern. Det er ikke noe prekært, men tiden kan tikke mot service.... 8
willandern skrev: Jeg har en Railmaster med samme urverk, denne stopper etter 36.5 timer. Går din virkelig i 43? Klikk for å utvide... Det høres ut som tidens tann, @willandern. Det er ikke noe prekært, men tiden kan tikke mot service.... 8
Hovedsignal Støttemedlem Medlem 4. okt. 2014 Innlegg 1.075 Sted Oslo 5. nov. 2016 #18 Den ble servet i 2010, og er nesten ikke brukt etter det.. holder tiden utrolig godt. Så vil nok vente med ny service til den begynner å gå dårlig. Så får jeg heller nyte trekkingen litt oftere
Den ble servet i 2010, og er nesten ikke brukt etter det.. holder tiden utrolig godt. Så vil nok vente med ny service til den begynner å gå dårlig. Så får jeg heller nyte trekkingen litt oftere