OMEGA Seamaster 300 Master Co-Axial 2014

Forstår innvendingen, men skal man se litt historisk på det er lenka slik jeg ser det et redesign av den originale 1035-lenka:

7101.jpg

De (og avarter av dette designet, eks. 1506 og 1039) satt på tidlige Seamastere og Speedmastere:

57864886.jpg

Sånn sett er den innenfor. :cool:

Det funker nok for meg også. Med mer skarp vinkeler på lenkene og uten super polering i midten, som originalen...;)

Det er rart at det ikke er "Bond-lenken" de har beholdt. Det er den flotteste Seamaster lenken.
Det er virkelig blant de flotteste lenker som er!

Derimot så går det sikkert ann å sette på en slik lenke på denne klokken også!

:cool:

Det er rart at det ikke er "Bond-lenken" de har beholdt. Det er den flotteste Seamaster lenken.

Jeg kom til samme tenking i dag faktisk... Good point.

Smaken er som baken. Jeg synes Bond-lenken er for busy, og mister elegansepoeng på at den mangler innsving (den er 20 mm hele veien).

For meg er det denne lenken som gjelder :)

Speedmaster-Professional.jpg

Smaken er som baken. Jeg synes Bond-lenken er for busy, og mister elegansepoeng på at den mangler innsving (den er 20 mm hele veien).

For meg er det denne lenken som gjelder :)

Speedmaster-Professional.jpg

Den lenka (1998/849) bruker jeg på min pre-moon også. Funker bra!

Så jeg tror nok at mhp lenker er det bare å slå seg løs! :)

Jeg spurte AD'en min, han viste meg en liste og der var prisen oppgitt til rett over 50 000. Så det er gjerne ikke så langt unna likevel

Noen som har forespurt nå oppdatering fra AD angående når disse kommer inn i norske butikker?

Noen som har forespurt nå oppdatering fra AD angående når disse kommer inn i norske butikker?

Spurte på Bjerke da jeg var innom for å titte på Black Bay for en måneds tid siden, da visste de ikke, men antageligvis i løpet av høsten.

Jeg spurte min AD, han sa at den mest sannsynlig ikke var i butikken før etter nyttår. Men det er jo lov å håpe på at det skal gå raskere enn det

Hawt!

[video=youtube;JNK6RWNYyu4]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=JNK6RWNYyu4[/video]

Prøvde denne igår, den var helt magisk på armen. Helt uforventet da jeg ikke hadde syntes noe særlig om den fra bilder, men sammenlignet med speedmaster var det denne som tente noe inni meg!

Forsåvidt er jeg enig i lenken, ikke tipp topp utseendemessig dog var låsen veldig bra. Tror den hadde tatt seg meeget bra ut på en litt slitt sort skinnrem :)