Solgt Omega Seamaster 300 Master Co‑Axial 41 (two-tone)

Vestante

Støttemedlem
Medlem
15. feb. 2012
Sted
Rogaland
Det praktiske behovet for dato overgår for mitt vedkommende den puristiske tilnærmingen og rene skiva på dette uret, og følgelig legges det for salg eller byttes i et annet ur (ja, med dato).

Uret har kun vært i mitt eie, og jeg kjøpte det nytt hos Lervik Ur i vinter. Komplett og pent brukt i rotasjon med andre ur. Få bruksmerker.

Salgsbeskrivelse og link til Omega sine sider:
"OMEGA first introduced the Seamaster 300 in 1957 - it was a watch designed especially for divers and professionals who worked underwater.
More than half a century later, the timepiece makes a comeback in a completely upgraded and enhanced form, ready for a new generation of adventurers. This Seamaster 300 has a sand-blasted black dial with 18K Sedna™ gold hands coated with "vintage" Super-LumiNova. The 18K Sedna™ gold bezel has a Ceragold™ ring and diving scale.
The 41 mm stainless steel case is presented on a stainless steel and 18K Sedna™ gold bracelet. A transparent caseback makes it possible to see the anti-magnetic OMEGA Master Co-Axial calibre 8400 within."

MOVEMENT

Calibre: Omega 8400
Self-winding movement with Co-Axial escapement.
Resistant to magnetic fields greater than 15,000
gauss. Free sprung-balance with silicon balance
spring, two barrels mounted in series, automatic
winding in both directions. Bridges and the
oscillating weight are decorated with exclusive
Geneva waves in arabesque.
Power reserve: 60 hours

CRYSTAL
Domed, scratch-resistant sapphire crystal with
anti-reflective treatment inside

WATCH CASE & DIAL
Case: Steel - Sedna™ Gold
Case Diameter: 41 mm
Dial Colour: Black

WATER RESISTANCE
30 bar (300 metres / 1000 feet)

FEATURES
Anti-magnetic
Ceragold
Chronometer
Screw-in crown
Transparent case back
Unidirectional rotating bezel

Pris, oppgjør og alternative bytter
Nypris er i dag 104K - Salgspris/bytteverdi på dette uret er 74K.

Standard TS-oppgjør med forskuddsbetaling og OEN-forsendelse inkludert.

Alternative bytter (ur m/dato) er: Glashutte Original, Rolex, Panerai 44mm, etc. IMG_4426.JPGIMG_4432.JPGIMG_4430.JPGIMG_4431.JPGIMG_4434.JPGIMG_4428.JPG

Redigert: