Omega quartz seamaster titan/gull

Medlem
11. aug. 2012
Innlegg
4
Har en Omega Seamaster Quartz herreklokke fra slutten av 80-tallet. Klokken er i 18karat gull og titan. Klokken er inne til service nå og jeg vurderer å selge den. Noen som vet hva den er verdt?
IMG_20200523_164849.jpg
 
Redigert:
Omega Seamaster Polaris, er det en damemodell (?). Herrestørrelse skal ha en diameter på 36 mm så vidt jeg husker. Ikke fra den mest interessante perioden i Omega sin historie. Quartz er ikke så populært heller, selv om interessen har vært noe stigende de siste åra. Tenker du kan regne med ca. 3000-4000 avhengig av om du treffer riktig kjøper. Er det en damemodell, kan den fort bli noe vanskeligere å få solgt.
 
  • Liker
Reaksjoner: Agassiz
Min far kjøpte den der til seg selv i 40årsgave (32-33 år siden). Herremodell. Faktisk ganske mye kulere på hånda enn på bilder. Han har brukt den til alt alltid og brukes fremdeles med stor glede. Anser affeksjonsverdi høyere enn markedsverdi. Har sett dem annonsert for ca 8-12´ tidligere.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
8-12? Da snakker vi vel Chrono24-priser. :) Jeg har også sett at den er blitt prøvd solgt til rundt USD 1000 tidligere internasjonalt, uten at den er gått. Et par auksjoner (bla Lauritz) har solgt den for kr 4-5000 har jeg sett. Men hyggelig hvis OP får en god pris for den!:)
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
8-12? Da snakker vi vel Chrono24-priser. :) Jeg har også sett at den er blitt prøvd solgt til rundt USD 1000 tidligere internasjonalt, uten at den er gått. Et par auksjoner (bla Lauritz) har solgt den for kr 4-5000 har jeg sett. Men hyggelig hvis OP får en god pris for den!:)

Aner ikke hva de se solgt for, men vet hva de er annonsert for:) Og helt enig med din prisrefleksjon... en sær klokke. Ville ikke betalt 5’ selv, ville da heller kjøpt noe annet.