eazy123 skrev:Lett.. Steelfish all the way.. Po'en blir kjedelig iforhold.
ClausT (DK) skrev:Min urmager, her i Danmark, som sælger både Omega og Breitling, siger; 8 år for Omega'en og 6 år for Breitling'en..... Men altid efter behov.....
Jeg er ikke nødvendigvis overfan av subforum,som tynner ut aktiviteten på hovedforumet. Det er ikke voldsomt med aktivitet på de eksisterende underfora som det er i dag. I mine øyne er det bare når hovedforumet har så mye aktivitet at det enten domineres av et merkes fanboys, eller når nye saker ikke holder seg på førstesida mer enn noen timer at det blir behov for å utvide.Sponon skrev:Skulle ikke gjort et forsøk på å få et Breitling sub-forum slik som omega, panerai og rolex? hadde vært grovt![]()
krille skrev:Jeg er ikke nødvendigvis overfan av subforum,som tynner ut aktiviteten på hovedforumet. Det er ikke voldsomt med aktivitet på de eksisterende underfora som det er i dag. I mine øyne er det bare når hovedforumet har så mye aktivitet at det enten domineres av et merkes fanboys, eller når nye saker ikke holder seg på førstesida mer enn noen timer at det blir behov for å utvide.
Jeg er like glad i schwære klokker som the next man, men akkurat når det gjelder PO (siklet lenge på en, og har prøvd begge str på ca 1000 ganger) så er jeg faktisk mest glad i 42mm. Synes den kler meg best av de to størrelsene, så hvis PO-prosjektet noengang blir realisert, blir det den.xe3l skrev:Jeg tillater meg å stille et spørsmål som er litt på siden, til alle dere PO innehavere (og andre):
Er det kun 45mm som gjelder, eller hvordan er populariteten på annenhåndsmarkede for 42mm? Jeg synes PO er tøff, og kan få en veldig god pris på en ny en, men klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken som er best: stor eller liten.Selv etter at jeg har prøvd begge...
krille skrev:Jeg er like glad i schwære klokker som the next man, men akkurat når det gjelder PO (siklet lenge på en, og har prøvd begge str på ca 1000 ganger) så er jeg faktisk mest glad i 42mm. Synes den kler meg best av de to størrelsene, så hvis PO-prosjektet noengang blir realisert, blir det den.
Men hei, crazy idé: du kjøper en ny 42mm, blir fort lei og selger billig til meg!! Ja? Ja?