Omega PO 42mm for stor til meg?

ja, likte den veldig godt og blir sikkert enda bedre når man får tilpasset lenken.
Eneste jeg er usikker på er høyden. Hadde ingen betenkeligheter med dette i butikken, men blir jo annereldes i daglig bruk.

Til hverdagsbruk kan det være en liten ulempe med "høy" klokke er ihvertfall min erfaring. Da den lett kommer borti dørkarmer osv. Ja, den lager merker! Men heldigvis ikke på klokken :) Mulig det bare er meg :confused:
Uansett så syntes jeg du kledde klokken kjempe godt! Kjør på :cool:

Jeg syntes at du kledde den kjempegodt og syntes at du bør gå for denne.

Jeg prøvde selv denne modellen forrige uke og må si at jeg likte den kjempegodt. Er selv på utkikk etter en PO nå.

Når det gjelder kjøp fra Blackburn ville jeg nok ha droppet det fordi det ikke er noe å spare på det.

Hos Iconic Watches koster klokken: 26317kr + frakt + moms på 25%.

Hos Protid koster klokken 38000kr, hvis du klarer å godsnakke litt med din AD og klarer å få 10% rabatt som er vanlig å få havner du ganske likt.

Hvis du kjøper den hos AD her i Norge vil du få en garanti på klokken. Du vil ha en fysisk butikk å gå til hvis du er uheldig og noe skulle skje med klokken. Du vil få et kundeforhold som er gull verdt hvis du skulle bli flere kjøp i fremtiden.

Protid ønsket å tilby en gratis justering etter noen måneds bruk hvis den gikk for fort/sakte.