OMEGA PLOPROF MECH(SHARK PROOF)24MM PLOPROF BLACK RUBBER DIVERS WATCH BAND STRAP SELG

Medlem
28. feb. 2011
Innlegg
33
SELGER MIN ALDELES NYDELIGE MECH(SHARK PROOF)lenke 24mm HØRER TIL MIN ploprof 1200m.
KJØPTE DEN NY HOS CHRISTENSEN FOR UNDER 6 MÅNDER SIDEN OG HAR VÆRT BRUKT MINIMALT SÅ SER STRØKEN UT.
BETALTE 6250KR OG SELGER DEN FOR 4000KR, VIST DET ER NOEN SOM ØNSKER EN NYDELIG LENKE TIL SIN KLOKKE KAN DE TA KONTAKTE MED MEG PÅ MIN MAILADR. tordnor@hotmail.com eller bare skrive til mæ på forumet.

Har også en 24MM PLOPROF BLACK RUBBER DIVERS WATCH BAND STRAP SOM ER TIL PLOPROF 600M.(NY UTGAVE AV ORGINALEN)

DENNE HAR KUN VÆRT PRØVD PÅ KLOKKEN EN GANG OG FREMSTILLES SOM HELT NY,KJØPTE DEN PÅ EBAY FRA SIDNEY FOR 3MND SIDEN OG BETALTE 2000KR FOR DEN.
SELGES FOR HALV PRIS.

DA VET DERE AT DER LIGGER TO HERLIGE REMMER DER UTE SÅ DA ER DET BARE OG LØP OG KJØP.


MVH

JALLA_MANN
 
Hei. Ikke meningen å være prippen, men store bokstaver ser bare rotete ut. Spessielt i tittelen.

Lykke til med salget:)
 
Hei. Ikke meningen å være prippen, men store bokstaver ser bare rotete ut. Spessielt i tittelen.

Lykke til med salget:)[/QUO

Burte nok være litt mere nøye med både tegnsetting,store bokstaver og rettskriving,men det viktigste i denna saken burte vel være at hver enkel skjønne ka det dreie seg om.
Men jo du er litt prippen i mine øyer,men ingen ting galt i det.
Ha en fin dag mr.
 
Trives du ikje med Mesh-lenka?? Det e jo det råeste av det råeste. Så et bilde av en Omega Aqua Terra Blue Dial på 39,2mm med original Omega Mesh lenke. Den va RÅ:)
 
Trives du ikje med Mesh-lenka?? Det e jo det råeste av det råeste. Så et bilde av en Omega Aqua Terra Blue Dial på 39,2mm med original Omega Mesh lenke. Den va RÅ:)

Joda jeg digger den,men får alltid problemer med hvilken reimer(lenke)jeg ska bruke og klare aldrig og slå meg til ro med en, ender med at jeg på det verste kan skifter flere ganger daglig og dette er frustrerende(litt små autistisk).hehe.
Siden klokken er så robust synes jeg den er både mere komfortabel og ha på å ser litt mere netjunet ut med gummi, så har bestemt at det blir orange og sort gumme i fremtiden og det får holde.
Kommer sikkert til og angre på det,men det får jeg tåle.
Aqua terra ville nok jeg også ha hatt en mech lenke på siden størrelsen er mere riktig for litt blings blings.