Avsluttet Omega Geneve

Medlem
27. juni 2016
Innlegg
510
Sted
Oslo
La opprinnelig ut denne på KS, men i lys av en nylig auksjon her inne har jeg lyst til å følge et godt eksempel.

Legger denne derfor ut med en makspris på 2,500kr som var min kostpris, og alt overskytende dette doneres uavkortet til barnekreftforeningen med tilhørende bildebevis.

Min flotte, funky 1970-talls Omega Geneve får ikke den armtiden den fortjener.

Kjøpte denne i 2016, og da kom den rett fra service med nytt glass og pakning, så her bør det ikke være servicebehov på mange år enda.
Mekanisk urverk med manuelt opptrekk som er let å trekke. Holder tiden som det skal, uten at jeg har målt nøyaktigheten.
Uret har quickset for datostilling, som er meget praktisk. Denne fungerer utmerket.
Ø: 35 mm. uten krone, og 37 mm. med krone.

Denne har en flott sølvfarget sunburst skive som ikke kommer frem på bildene, og kommer på en velbrukt svart skinnrem.

Det hører med til historien at denne har vært med meg til toppen av Kilimanjaro! Hvem sier man trenger Explorer eller G-Shock for å bestige fjelltopper? En vintage Geneve gjorde jobben utmerket, selv på 5,895m høyde.

Kan sendes over hele landet, eller møtes f2f i Oslo.

Geneve.JPG

Omega Geneve back 3.6.2016.jpg

Omega Geneve dial 3.6.2016.jpg
 
Varighet
- Auksjonens varighet kan bestemmes av selger.
- Auksjoner uten definert varighet, avsluttes 48 timer etter første bud.

 
Da sier vi 48 timer fra kl 17:18 i dag. Altså avsluttes auksjonen 17:18 tirsdag 14 desember.