Omega De Ville Prestige Small Seconds

Dress-ur er en type ur jeg ofte syns fort kan bli kjedelig. Derfor føler jeg at den typen ur bør ha noen virkelig særegne kvaliteter. Omegaen du viser gjør ikke helt det for meg. ;)

Noen av mine favoritter er GO Senator Sixties og Omega DeVille Hour Vision (Omega manufacture verk og glass i sidene av kassen).

39-52-04-02-04_10.JPG
 
Okey :) For min del synes jeg dressur skal være så enkle eller "rene" som mulige. Likte derfor denne modellen godt. I tillegg virket det som et godt tilbud. Eller tar jeg feil ?
 
Pen klokke, men overpriset synes jeg. Omega holder seg ikke veldig godt i pris, og han har allerede senket prisen fra 30000 til 25000 siden sist jeg så annonsen.
Jeg ville kikket nærmere på en Hour Vision hvis du er i markedet for et dressur, finere urverk og virkelig en nydelig klokke :D
Med det sagt så er det jo du som skal gå med den, ikke oss :)
 
Hei igjen, okey tusen takk for tips. Hva er forskjellen på urverkene? Er vel Co-Axial i begge ?
Har fått presset prisen ned til 20000,- Hva sier dere ?

Og Hour Vision er veldi pen, men må jo evt kjøpe den ny da det ikke ligger noen ute ?
Og det blir vel veldi dyrt om man skal ha den i gull ?
 
En ny rem så har du et nydelig, klassisk ur! Jeg går svært skjeldent i pingvindrakt, så hadde ikke fått brukt den så ofte hadde det vært meg.
 
Hei igjen, okey, begynner i ny jobb om ikke så veldi lenge og der er pingvindrakt påkrevd :) Så tror denne hadde blitt flittig brukt. :D Vi får se hva det blir til, legger isåfall ut bilder :D
 
Ellers har du jo de ville chrono hvis du vil ha en litt mer moderne look og størrelse. Må nesten sees live, men har du et bilde :

Omega48413132_big.jpg
 
Flotte klokker :D Men har en PO og tenker meg en mindre klokke til dress, derfor jeg i det hele tatt tenker på å kjøpe :)
 
Har ikke blitt noe klokke enda, forhandlingene pågår fremdeles :p Bare prisen som hindrer meg nå :D Som alltid med alle dyre modeller :p