Omega Constellation Quartz

Medlem
17. okt. 2010
Hei!

Har en Omega Quarts fra ca 2007 som har Pertetual Calendar. Ser på nettsidene til Omega at det ikke står på urskiven til klokkene lengre. Har de sluttet med denne såkalte evighetskalenderen eller er det kun at de har sluttet å skrive det på urskiva?

T

Hei!

Har en Omega Quarts fra ca 2007 som har Pertetual Calendar. Ser på nettsidene til Omega at det ikke står på urskiven til klokkene lengre. Har de sluttet med denne såkalte evighetskalenderen eller er det kun at de har sluttet å skrive det på urskiva?

T

Om jeg ikke husker helt feil så tror jeg de har kuttet ut modellene med Perpetual kalender.. Tar jeg feil er det bare å si fra;)

Om jeg ikke husker helt feil så tror jeg de har kuttet ut modellene med Perpetual kalender.. Tar jeg feil er det bare å si fra;)

Virker litt rart å kutte ut dette. Må jo være veldig bra løsning for et quartz urverk. Håper noen her inne har litt mer utfyllende informasjon7kunnskap?

T

Nå har jeg søkt en del rundt, og det virker som det jeg skrev stemmer. Det er ikke lenger noen perpetual calender i Omega sin kolleksjon. Årsåken er nok at klokkene med denne funksjonen ikke har solgt godt nok og/eller har hatt for mye trøbbel med urverkene:(