OMEGA CONSTELLATION - 18K Guld - unik urtavla - DayDate
6 69variant Medlem 30. jan. 2012 Innlegg 689 Sted Ørland 13. feb. 2013 #2 Jeg liker den Jeg har den rimeligere japanske utgaven fra 71 Det er ikke vanskelig og se hvor Seiko har hentet inspirasjon fra.
Jeg liker den Jeg har den rimeligere japanske utgaven fra 71 Det er ikke vanskelig og se hvor Seiko har hentet inspirasjon fra.
S SiljeWatches Medlem 3. nov. 2012 Innlegg 55 Sted Sundsvall Sverige 20. mars 2013 #3 69variant skrev: Jeg liker den Jeg har den rimeligere japanske utgaven fra 71 Det er ikke vanskelig og se hvor Seiko har hentet inspirasjon fra. Klikk for å utvide... Hej! Det där var en riktigt trevlig SEIKO... På frågan var "inspiration" har hämtats ifrån, så var det många klockor som såg ut liknande så här runt 1969/70 talen. Jag har en IWC som är tidagare (mitten 60-tal) än både din SEIKO och min OMEGA - se bild....
69variant skrev: Jeg liker den Jeg har den rimeligere japanske utgaven fra 71 Det er ikke vanskelig og se hvor Seiko har hentet inspirasjon fra. Klikk for å utvide... Hej! Det där var en riktigt trevlig SEIKO... På frågan var "inspiration" har hämtats ifrån, så var det många klockor som såg ut liknande så här runt 1969/70 talen. Jag har en IWC som är tidagare (mitten 60-tal) än både din SEIKO och min OMEGA - se bild....