Hei til alle forummedlemmer!
Jeg har ikke vært veldig aktiv her inne, men er en aktiv klokkesamler. Jeg er i en prosess hvor jeg skal redusere min samling og vil derfor legge ut flere klokker her fremover. Annonseteksten under er den samme som i flere andre salgskanaler.
Her har du muligheten til å stikke av med noe ytterst sjeldent. En Omega Automatic «Türler» fra 1945 med de originale papirene. Dette er en tidlig «bumper» og var et eksklusivt ur i 1945.
Har dere et spørsmål som ikke blir besvart i beskrivelsen under er det bare å sende meg en PM.
NB! Bildene av verk og baklokk er tatt av forrige eier.
----------------------------------------------------------------------------------------------
UR
Omega Automatic «Türler»
-----------------------------------------------------------------------------------------------
SPESIFIKASJONER
Urverk: Cal. 30.10, automatisk
Ref. nr: 2374
Serie nr: 9 9* ***
Prod.år: 1945
Kasse: Stål
Kassediameter: 36mm eks. krone
Glass: Akryl
Avstand mellom lugs: 18mm
--------------------------------------------------------------------------------
TEKNISK TILSTAND
Klokken ser ut til å være i teknisk god stand, og fikk full service for ca. 2 år siden. Kvittering på dette kan muligens fremskaffes (ble gjort av forrige eier).
Målt tidsavvik ila det siste døgnet er i underkant av +-15 sek.
--------------------------------------------------------------------------------
KOSMETISK TILSTAND
Se bilder for beskrivelse.
Skiven har en jevn og tidsriktig patina.
Kassen og lugs er i meget god stand.
Krone er original fra Omega. .
PRISANTYDNING OG OPPGJØR.
Klokken selges for kr. 9200,-.
Uret og selgeren befinner seg i Fredrikstad for de som ønsker F2F.
Uret kan også sendes på kjøpers regning og risiko, ved forskuddsbetaling.
---------------------------------------------------------------------------------
REFERANSER
Jeg har mange gode referanser fra både Finn.no , Klocksnack.se og Klokkeriet, og har tenkt til å fortsette med det.
Jeg har ikke vært veldig aktiv her inne, men er en aktiv klokkesamler. Jeg er i en prosess hvor jeg skal redusere min samling og vil derfor legge ut flere klokker her fremover. Annonseteksten under er den samme som i flere andre salgskanaler.
Her har du muligheten til å stikke av med noe ytterst sjeldent. En Omega Automatic «Türler» fra 1945 med de originale papirene. Dette er en tidlig «bumper» og var et eksklusivt ur i 1945.
Har dere et spørsmål som ikke blir besvart i beskrivelsen under er det bare å sende meg en PM.
NB! Bildene av verk og baklokk er tatt av forrige eier.
----------------------------------------------------------------------------------------------
UR
Omega Automatic «Türler»
-----------------------------------------------------------------------------------------------
SPESIFIKASJONER
Urverk: Cal. 30.10, automatisk
Ref. nr: 2374
Serie nr: 9 9* ***
Prod.år: 1945
Kasse: Stål
Kassediameter: 36mm eks. krone
Glass: Akryl
Avstand mellom lugs: 18mm
TEKNISK TILSTAND
Klokken ser ut til å være i teknisk god stand, og fikk full service for ca. 2 år siden. Kvittering på dette kan muligens fremskaffes (ble gjort av forrige eier).
Målt tidsavvik ila det siste døgnet er i underkant av +-15 sek.
KOSMETISK TILSTAND
Se bilder for beskrivelse.
Skiven har en jevn og tidsriktig patina.
Kassen og lugs er i meget god stand.
Krone er original fra Omega. .
PRISANTYDNING OG OPPGJØR.
Klokken selges for kr. 9200,-.
Uret og selgeren befinner seg i Fredrikstad for de som ønsker F2F.
Uret kan også sendes på kjøpers regning og risiko, ved forskuddsbetaling.
---------------------------------------------------------------------------------
REFERANSER
Jeg har mange gode referanser fra både Finn.no , Klocksnack.se og Klokkeriet, og har tenkt til å fortsette med det.