Solgt Omega Aqua Terra 8500 (38,5mm)

Medlem
19. juli 2017
Innlegg
57
Sted
Mars
Pris: 33 000

Jeg selger min Omega Aqua Terra 8500 på 38.5mm. Dette er en kjempefin utgave med den velkjente og populære blå skiven med teak-linjer og timemarkører i hvitt gull. Finishen på denne klokken er fantastisk.

Klokken ble kjøpt hos Urmaker Lian den 2. september 2017. Klokken er relativt lite brukt (i rotasjon med andre klokker). Denne er i veldig god stand. Noen hairlines og ørsmå småriper finner man selvfølgelig hvis man leter etter, men det er ingen store og sjenerende riper eller hakk på denne.

Klokken har Omegas in-house 8500-urverk med COSC-sertifisering. Svært presist og robust. I tillegg er urverket antimagnetisk helt opp til 15000 gauss, noe som setter Omega i en særklasse i forhold til sine konkurrenter. Du trenger altså ikke å bekymre deg for magnetisme under noen omstendighet med denne klokken på hånden. Klokken er også vannresistent ned til 150m. Den har også en gjennomsiktig bakside som du kan beskue det flotte 8500-urverket gjennom.

Klokkeboks, sertifikater, garanti og tag følger selvfølgelig med (bortsett fra den ytterste hvite pappesken, som ved en feiltagelse havnet i papiravfallet). Det følger også med et par ekstra halvledd til lenken (utover de som var på den opprinnelige).

Jeg holder til i Trondheimsområdet og selger helst ansikt-til-ansikt, men jeg kan sende i posten på kjøpers regning og risiko.

Ny pris på disse ligger på 49 000 kr.

Spesifikasjoner:
Diameter: 38,5mm
Høyde: 13mm
Lug til lug: 45mm
Lugbredde: 19mm
Urverk: 8500 Master-Coaxial
Glass: Safir på begge sider
Vannresistanse: 150m

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg