Omega Aqua Terra 38,5mm

Hadde kjøpt den blå selv. Vurdert den grå og sort som alternativ om de andre ikke var tilgjengelig. Skiven fortjener litt mer spill en den sorte klarer å gi synes jeg:)

Blå ser fantastisk ut på bildet, men svart er mer anvendelig.

Har hatt svart selv, fantastisk klokke!

Spørsmålet er; hvem er det som skriker "kjøp meg" av de to når du har de på armen? Det er du som skal gå med den, ikke vi.

Sort er mest allsidig av de to, den blå har gjerne mest "sting". Jeg ville også vurdert hvit.
Så mye hjelp herfra :p:eek:

Nydelig klokke uansett skive :)

Spørsmålet er; hvem er det som skriker "kjøp meg" av de to når du har de på armen? Det er du som skal gå med den, ikke vi.

Sort er mest allsidig av de to, den blå har gjerne mest "sting". Jeg ville også vurdert hvit.
Så mye hjelp herfra :p:eek:

Nydelig klokke uansett skive :)

Den som roper "kjøp meg" høyest er den sorte. Denne er det logisk beste valget til en allrounder. Men som @mikkemus23 sier; så har den blå mest sting og skiller seg hakket mer ut. Og jeg vil jo at den skal synes...

Takk for mange tilbakemeldinger! Dere har om noe, gjort det enda mer vanskelig :p:p
Nei er vel bare å dra ned til AD å se på begge to irl... Igjen.

Redigert av en moderator:
Som et suplemang til en samling, hvit. Da en klokke med hvit skive kler en hver samling.
Har man en hvit skive fra før, Blå. Da har man noe litt annerledes, som fortsatt funker til det meste, men gir et enda litt større spenn i samlingen mtp bruk/situasjoner osv.
Skal man ha en som sklir inn i de aller fleste/alle situasjoner og i tillegg er noe usikker på fargevalg ...SORT
My 2 cents:D

Jeg stemmer 52% for svart og 48% for blå. Så jeg hadde selv vært litt i tvil på denne..
Ingen er feil :)

Blå er like klassisk som sort men blått er mye sjeldnere enn sort. Jeg hadde absolutt gått for blått. Hadde en periode hvor jeg letet etter Omega Aqua Terra med 2500-verket og blå skive men den var umulig å oppdrive mens den sorte fantes i fleng. For å variere på den kan du supplere med Omega Mesh-lenke. Fåes på nett for 3-4000 kroner. Lykke til med valget.

Klokken er bestilt :p

....og vi vet jo hvordan det gikk. Utrolig flott den blå :)

Jeg er i samme situasjon som trådstarter. Har latt min PO gå til fordel for et planlagt kjøp av AT.

Jeg heller i skrivende stund mot sort skive. Og spørsmålet er da om noen har noen tanker og den grå skiven. Ref. 231.10.39.21.06.001

Beklager at jeg kupper tråden....

Redigert:
....og vi vet jo hvordan det gikk. Utrolig flott den blå :)

Jeg er i samme situasjon som trådstarter. Har latt min PO gå til fordel for et planlagt kjøp av AT.

Jeg heller i skrivende stund mot sort skive. Og spørsmålet er da om noen har noen tanker og den grå skiven. Ref. 231.10.39.21.066.001

Beklager at jeg kupper tråden....

Flotte klokker begge disse. Kun prøvd den svarte, men tenkte mye på den grå også når jeg vurderte AT. Ble aldri helt klok på om den grå var en utgått modell?

En liten skrivefeil i ref. Skal være:
231.10.39.21.06.001

Flotte klokker begge disse. Kun prøvd den svarte, men tenkte mye på den grå også når jeg vurderte AT. Ble aldri helt klok på om den grå var en utgått modell?

En liten skrivefeil i ref. Skal være:
231.10.39.21.06.001
Rettet:)

Trodde ikke den var det. Flere AD'er som har den, og står på Omega sine sider.