OL-tråden

Jeg unner Calla seier - sympatisk jente, men jeg unner ikke Sverige en eneste medalje.
Hvorfor? Fordi når andre nasjoner gjør det bra, så skriker en samlet Svensk presse opp om juks og doping og går selv bananas når Svensker gjør det bra #smålig.
 
Ang dekningen - ingen sammendrag eller visning av høydepunkter, langt igjen før de er på NRK standard.
Og i sidefeltet - bronsje. Langt igjen...
 
  • Liker
Reaksjoner: havarduf
Teller ned til timene til alpinlandslaget skal i gang. Sympatisk gjeng som er noen råtasser på ski. Unner Hirscher sitt første OL-gull. #glederseg
 
  • Liker
Reaksjoner: Hvalrossen
Utforen virker lett, så er nok mange som melder seg på i gullkampen. Stund siden Aksel har tatt medalje i OL, så antar han er sulten på en nå.
 
Valgte å gå på ski fremfor å se damene gå i morges, irriterende å åpne VG.no og måtte lete seg gjennom tre artikler for å finne ut av hvordan det gikk. Hvordan bli raskt oppdatert? App?
 
Valgte å gå på ski fremfor å se damene gå i morges, irriterende å åpne VG.no og måtte lete seg gjennom tre artikler for å finne ut av hvordan det gikk. Hvordan bli raskt oppdatert? App?

Prøv VGs sportsbot på Facebook!
 
Valgte å gå på ski fremfor å se damene gå i morges, irriterende å åpne VG.no og måtte lete seg gjennom tre artikler for å finne ut av hvordan det gikk. Hvordan bli raskt oppdatert? App?
Synes det er bra om resultatene ikke klistres på alle forsidene nå på grunn av tidene øvelsene sendes på. Greit å kunne se i opptak uten at resultatene allerede er spoilet.
 
  • Liker
Reaksjoner: Fredrik4628
«Det er typisk norsk å være god» blir det sagt. Omega er tydeligvis uenig, siden de ikke har tatt seg bryet med å representere verdens ski-nasjon i sin siste kolleksjon av natoremer, som forøvrig er produsert i et meget begrenset opplag, og med svært lang leveringstid.
A2EA1452-E8AC-4CB7-BC69-B648580CAD8C.jpeg
 

Vedlegg

  • 7281B859-6843-49D4-BBFA-19C61BE3F763.jpeg
    7281B859-6843-49D4-BBFA-19C61BE3F763.jpeg
    116,3 KB · Visninger: 0
IMG_7243.PNG
«Det er typisk norsk å være god» blir det sagt. Omega er tydeligvis uenig, siden de ikke har tatt seg bryet med å representere verdens ski-nasjon i sin siste kolleksjon av natoremer, som forøvrig er produsert i et meget begrenset opplag, og med svært lang leveringstid. Vis vedlegg 78716
Det er ikke mer typisk norsk å være god enn for andre nasjoner, men uansett, dette ble postet i en annen tråd :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Fredrik4628
Jeg unner Calla seier - sympatisk jente, men jeg unner ikke Sverige en eneste medalje.
Hvorfor? Fordi når andre nasjoner gjør det bra, så skriker en samlet Svensk presse opp om juks og doping og går selv bananas når Svensker gjør det bra #smålig.

Kalla er sympatisk og du unner henne seier. Svensk presse er #smålig, derfor unner du ikke Sverige en eneste medalje?

Hm...

Btw, noen som savnet Petter i dag?

IMG_3412.JPG
 
  • Liker
Reaksjoner: Hvalrossen og Edzilla