Også småbarnsforeldre har lov til å ha en hobby!

Herlig innlegg @Futen, og gratulerer med fine ur. Din situasjon er skremmende lik min, og det er en trøst å lese at flere føler det samme akutte behovet jeg også føler på støtt og stadig. Særlig nå i ferietiden har dette behovet blitt stort. Det er godt å være tilbake på jobb, eller "ferie" som det jo nå føles som.

He he! Jeg begynner på mandag i min jobb. Hadde denne uken med oppstart i barnehagen for de håpefulle små. I barnehagen flesker de til med to planleggingsdager i oppstartsuken, slik at vi alle kan begynne på ny frisk påfølgende mandag. Begge barnas grupper har fått nye deltagere i løpet av sommeren, og barna er litt engstelige for det som er nytt..

Redigert av en moderator:
Nå går'n på gummisåler..

Kjenner så alt for godt til det. :p

God helg ønskes alle sonere!

2014-08-17224109_zps2c3b4ca2.jpg
[/URL][/IMG]

Hei!

En siste update fra meg før mandagen slår inn med alt det medfører. Nå har jeg fått skåret til og montert silikonremmen jeg kjøpte av urmaker Jacobsen. Deployment clasp hadde jeg fra forrige eier, og jeg må bare si det: For et #!%%&& slit det var å få tredd på gummien, for å si det slik. Det blir en stund til jeg tar av denne remmen igjen, for det var - i hvert fall for meg - skikkelig utfordrende å få barettene inn i sine respektive hull på klokkens lugs.

En liten takk til urmaker Jacobsen også, han gav meg gjengemiddel til skruene i lenken helt gratis, uten at jeg har kjøpt uret av ham. Det var sympatisk, synes jeg.

Riktig god natt alle sammen, og god arbeidsuke.