Og ut av boksen kom det...

Gratulerer så mye, Mathfjeld!
Her snakker vi sannelig litt av en sommerrugg! Den der kler deg godt - classy og sporty! Enjoy!:cool:

Dette er nydelig, gratulerer med en klassiker. Si i fra når du må kvitte deg med din "slitne" sub - den skal få en fin pensjonisttilværelse.
Tom

Takk for tilbudet og fine ord Tom, men min slitne Sub selges lenge etter nyrene :)

Gratulerer med nytt dykkerur. Det er ei klokke som har ligget langt bak i hodet mitt i lang tid. (Tid er jo essensielt i denne sammenheng:D) Men den har vært langt utenfor mine budsjetter så med min sterke selvkontroll har jeg ikke engang googlet den. Jeg kjenner jo litt til den da den ofte er nevnt i omtaler av andre divere, og den ser ekstremt bra ut. Du har nok engang unbokset et ur jeg gjerne skulle ha hatt. Gratulerer igjen:D og må den gi deg mye glede i sommer:cool:

Tusen takk, jeg har også hatt dette uret i bakhodet i mange år, men aldri tenkt på det konkret. Heldigvis dukket det opp en PM fra en bruker her inne og før jeg rakk å lære meg å uttale Blancpain hadde jeg en ny klokke på armen. Som er dykkerklokke er den nok priset noe høyt, ny. Finner du en pent brukt som meg snakker vi Rolex-penger. Og uten å si et vondt ord om Rolex så er dette en annen klasse.

Jeg er helt sikker på at det kommer til å gi meg glede i hele sommer og helst litt til. Brukte klokken på sjøen i går og den strålte om kapp med solen.

Lekkert, slit an med nytt ur :)

Tusen takk.

Nydelig klokke. Gratulerer så mye. :D

Takk.

Grattis Mathfjeld! Vakkert...

dafho...nå må du få ut fingern og få kjøpt deg en FF før du blir gal. Feriepengene er vel underveis? Eventuelt så får du selge alt av interiør, låne spenn av søsteren din og leve på nudler resten av året...:p

Kan du sende meg en PM med telefonnummeret ditt? Har et spørsmål til deg.

KAB

Gratulerer så mye med strøken BP Mathfjeld! Dette er nok en grail for mange av oss her inne :)

Nydelig klokke, virkelig et smykke.
Hadde jeg bare hatt håndledd til denne.

Gratulerer så mye med nyanskaffelsen, sitter jo som et skudd på deg også.

Tusen takk Braute, klokken er en rugg og det var meget uvant å gå rett fra Rolex til denne, nå derimot føles det som verdens mest naturlige størrelse.

(Av ting jeg ikke er helt fornøyd med er det bezelen som ikke er helt frisk, fjæra som passer på at bezelen kun rotere en vei, samt lager den fine klokkelyden har enten flytte på seg eller knekt, dette gjør at bezelen da følgelig rotere begge veier uten den presise kneppingen)

Gratulerer med flott BP.FF

På min BP.FF Air Command er det "unidirectional rotating bezel"

Takk, det er jo meningen at det skal være unidirectional på min også, men grunnet knekt fjær går den nå begge veier.

Gratulerer!!!! Passer bra og 'look's cool" !

Takk, takk. Sitter som et skudd. Akkurat kjøpt verktøy for å bytte strap.

Gratulerer så mye, Mathfjeld!
Her snakker vi sannelig litt av en sommerrugg! Den der kler deg godt - classy og sporty! Enjoy!:cool:

Tusen takk Moore! Det er da virkelig godt det er snakk om klokker, vet ikke om jeg ville vært like fornøyd om jeg hadde funnet meg en sommerrugg i annen kontekst :)

Gratulerer så mye! :)

Den ser unektelig rå ut.. :)

Tusen takk, godt å se deg tilbake på forumet.

Rett og slett fantastisk:)
Grattis med nytt vidunder!

Tusen takk, nå er klokken absolutt stor nok, men rent metaforisk vokser klokken på meg hver dag.

Gratulerer med en helt sjukt fet klokke! Har siklet på den selv lenge:) nyt den!

Takk, tro meg det gjør jeg! Digger den.

Gratulerer med ei fantastisk klokke!! Lekker:)

Takk takk!