Dette er nydelig, gratulerer med en klassiker. Si i fra når du må kvitte deg med din "slitne" sub - den skal få en fin pensjonisttilværelse.
Tom
Gratulerer med nytt dykkerur. Det er ei klokke som har ligget langt bak i hodet mitt i lang tid. (Tid er jo essensielt i denne sammenheng) Men den har vært langt utenfor mine budsjetter så med min sterke selvkontroll har jeg ikke engang googlet den. Jeg kjenner jo litt til den da den ofte er nevnt i omtaler av andre divere, og den ser ekstremt bra ut. Du har nok engang unbokset et ur jeg gjerne skulle ha hatt. Gratulerer igjen
og må den gi deg mye glede i sommer
![]()
Lekkert, slit an med nytt ur![]()
Nydelig klokke. Gratulerer så mye.![]()
Grattis Mathfjeld! Vakkert...
dafho...nå må du få ut fingern og få kjøpt deg en FF før du blir gal. Feriepengene er vel underveis? Eventuelt så får du selge alt av interiør, låne spenn av søsteren din og leve på nudler resten av året...
Kan du sende meg en PM med telefonnummeret ditt? Har et spørsmål til deg.
KAB
Gratulerer så mye med strøken BP Mathfjeld! Dette er nok en grail for mange av oss her inne![]()
Nydelig klokke, virkelig et smykke.
Hadde jeg bare hatt håndledd til denne.
Gratulerer så mye med nyanskaffelsen, sitter jo som et skudd på deg også.
(Av ting jeg ikke er helt fornøyd med er det bezelen som ikke er helt frisk, fjæra som passer på at bezelen kun rotere en vei, samt lager den fine klokkelyden har enten flytte på seg eller knekt, dette gjør at bezelen da følgelig rotere begge veier uten den presise kneppingen)
Gratulerer med flott BP.FF
På min BP.FF Air Command er det "unidirectional rotating bezel"
Gratulerer!!!! Passer bra og 'look's cool" !
Gratulerer så mye, Mathfjeld!
Her snakker vi sannelig litt av en sommerrugg! Den der kler deg godt - classy og sporty! Enjoy!![]()
Gratulerer så mye!![]()
Den ser unektelig rå ut..![]()
Rett og slett fantastisk
Grattis med nytt vidunder!
Gratulerer med en helt sjukt fet klokke! Har siklet på den selv lengenyt den!
Gratulerer med ei fantastisk klokke!! Lekker![]()