..og endelig var ventetiden over!

Medlem
29. mai 2010
Innlegg
3.284
Sted
Bærum
Jeg har lenge håpet å komme over et finfint eksemplar av denne arten. Og plutselig en dag dukket den opp. Og jeg fikk tilsagnet. Idag seilet den inn og jeg sitter her med et smil om munn :mrgreen:

Beklager dårlig kvaliter på bildene, men hadde en skokk små barn som ville delta på unboxingen og jeg måtte derfor være rask.

be9296de.jpg

3ea5503f.jpg

.
.
.
.
.
.
.
.
.
3d76e2c5.jpg

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
c3e5e2e5.jpg

0a3fd698.jpg

ecd312cb.jpg


Denne har jeg hatt lyst på i flere år, men de gangene jeg har kommet over en Sea-Dweller har det alltid vært noe annet som har hindret kjøp. Den tid, den sorg!!
Takk til Stipey for at en klokkedrøm ble til virkelighet!

Og til slutt et wrist shot - jadda :grin:
8ec47028.jpg
 
Gratulerer med ny klokke! Sea-Dweller er en utrolig tøff klokke, og regner med at det gliset kommer til å holde seg lenge.

(Forresten lignet det tredje bildet veldig på en hvit MacBook med Rolex-logoen bakpå - noen som tør å lime på en svær logo bakpå sin?
icon_mrgreen.gif
)
 
Min første kjærlighet......

Min inntreden i denne galskapens verden var en slik en gitt. Som jeg angrer at jeg byttet den bort en gang i tiden (snufs). Skal ha den modellen igjen. Kos deg masse med den. Denne står definitivt på SKAL HA (igjen...) listen min.

Gratulerer
 
Se det, grattis med nytt! SD er kul, vet at mange har den på ønskelista si om dagene.

Ser veldig bra ut!
 
Gratulerer med en nydelig klasikker! Denne skal jeg ha en gang!
 
Rekk opp armen alle som ikke ønsker seg en SD.

Grattis, denne så da virkelig flott ut også.
 
Herlig. Grattis.
Akkurat slik en klokke skal være. Tøff, stilig, klassisk, og tåler mer enn eieren.:)
Nesten litt tragisk at de ikke lager dem slik lenger. (men bare nesten..)
 
Gratulerer! SD er nydelig, synes godt de kunne behold denne i stallen, og heller gjort noen mindre modifikasjoner:) mange spennende unboxinger her for tiden, ser ut som 2011 blir et bra klokkeår for mange!
 
Grattis :)

Denne står høyt på min ønskeliste... Send en melding om du har tenkt å selge den da :p
 
Gratulerer med en av de største klassikere!

En SD var i mange år mitt #1 ur,- både i arbeid og på fest. Og vil i framtiden kanskje bli det igjen :?:

Kos deg med den så lenge du kan.....;)