Solgt Officine Panerai PAM01312 – 2017 – Kjøpt hos Urmaker Bjerke

Medlem
19. mars 2012
Innlegg
553
Sted
Viken @svevern
Info om klokken:
Denne Luminor Marina 1950 3 Days Automatic modellen måler 44 mm og kommer i børstet og polert stål. Urverket er Panerais eget nye P.9010 verk som har en 3-dagers power reserve. Den sorte tallskiven med arabiske tall og timemarkører har en datovisning og liten sekundviser klokken 9. Uret er vanntett til 300 m, har ripefritt safirglass (front og bak) og leveres på en sort alligatorrem (ubrukt). Det medfølger en ekstra rem av gummi, samt verktøy til å bytte dette. Her får du mange klokker i en, bytt rem eller lenke og plutselig får klokken et helt nytt uttrykk.

For å se mer detaljert informasjon om klokken, kan informasjonen leses på Panerai sine hjemmesider her.

Merke, modell og år:
Panerai 1312, kjøpt hos Urmaker Bjerke i Mai 2017.

Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand:
Pent brukt, klokken har noen usjenerende hairlines som har kommet etter normalt bruk. Klokken har blitt brukt med rotasjon med andre klokker.

Dette følger med klokken: Alle papirer, kvitteringer og bokser medfølger, som når den skulle vært ny. Inkludert ubrukt croco reim og gummireim.

Sted: Oslo

Pris: 58.000,- eller kom med seriøse bud.

Referanser:
Oppgis ved forespørsel - har også flere handler som dere kan se i GG tråden.

Kontakt:
- Ta kontakt via PM
- Telefonnummer: 977 60 960
- Mailadresse: steven@svevern.net

Oppgjør:
Bor i Oslo, men kan sende over hele landet om ønskelig på kjøpers regning og risiko. Tar imot VIPPS (kjøper betaler evt gebyr), DNB/DanskeBank Straksbetaling eller penger på konto før jeg sender.

Spørsmål og svar:
Spørsmål: Hvorfor selger du klokken?
Svar: For å finansiere kjøp av en annen Panerai.

Spørsmål: Kan et bytte være aktuelt?
Svar: Nei desverre, jeg ønsker kun å selge.

Spørsmål: Følger lenken eller remmene som er på bildene i annonsen?
Svar: Nei, men jeg har lenke og mye annet tilbehør som kan kjøpes sammen med klokken. Prisen blir vi evt enige om.

Spørsmål: Hva er forskjellen mellom denne PAM1312 og PAM312?
Svar: Jeg har eid begge og det er to helt forskjellige klokker. Modelen som selges (PAM1312) er tynnere, har lengre lugs og oppfører seg totalt annerledes.

Spørsmål: Har den vært på service eller blitt polert?
Svar: Nei, den er lite brukt da jeg har brukt den med rotasjon med andre klokker.

Spørsmål: Er den kjøpt i Norge?
Svar: Ja, den er kjøpt hos Urmaker Bjerke i Mai. Kvittering og alt som fulgte med klokken følger selvfølgelig med.

Spørsmål: Er lenken ekte?
Svar: Ja, lenken er ekte og kjøpt fra Urmaker Bjerke, lik lenke som sitter PAM0723.

Bilder:
Alle bilder tatt selv av den aktuelle klokken som skal selges. Dersom dere ønsker å se klokke boksen osv, så er det bare å ta kontakt.
1.png 2.png 3.png 4.png 5.png 6.png 7.png
 
Redigert: