EEEEEEEEEEndelig er uken over og Adeccoligafotballen har full runde i helgen. Her kommer spill:
Tidspunkt: Lørdag 08. juni klokken 15.30
Kamp: Mjøndalen vs Bodø-Glimt
Spill: Mjøndalen til 2.31 hos betsafe (1 unit)
Mjøndalen har vært jojo lag nummer 1 i år og har spesialisert seg på å gjøre det ingen andre klarer. Slå Ranheim i adeccoserien og slå Brann i Bergen som de gjorde i Cupen. Eller har det blitt mye rart og mange skader og røde kort som har forkludret for dem. Ligger på 11. plass i serien 12 poeng bak teten.
Hjemme har det blitt 2-0-2 så langt, der Kristiansund og Follo er slått mens HamKam og Bryne har stukket av med 3 poeng.
Hat blitt seier-tap-seier-tap så langt så da blir det vel seier igjen nå.
Glimt med 6 strake hjemmeseire og 0-2-2 på bortebane. Dette er som normalt og som det har vært i mange år. Bortespøkelset henger i enda og ser ingen grunn til at det skal løsne mot Mjøndalen. Glimt har kun scoret 3 mål på de første 4 borte og med toppscorer Ibba (8 mål på 10 kamper) ute med 3 gule kort kan det bli tungt på Nedre Eiker.
Tror Mjøndalen hever seg etter 2 strake serietap og vinner denne.
Tidspunkt: Søndag 08. juni klokken 18.00
Kamp: Stabæk vs Ranheim
Spill 1: Ranheim seier til 2.95 hos Betsafe (1 unit)
Spill 2: Ranheim -1 til 5.25 hos Nordicbet (1 unit)
Spill 3: over 3.5 mål til 2.60 hos Betsafe (1 unit)
På samme måte som jeg spiller Glimt hjemme til tapet kommer, spiller jeg Ranheim borte til tapet kommer
Stabæk har vært 2 forskjellige lag borte og hjemme. Borte har det blitt scoret 25 mål i kampene deres på 6 forsøk (4.2 i snitt), mens det hjemme har blitt 7 mål på 4 kamper(1.8 i snitt) Totalt holder dette til 16 poeng på tabellen og 7. plass på tabellen. Hjemme har dem 2-2-0 og kun sluppet inn mål i 2-2 kampen mot bryne.
Sist kamp ble det 4-3 seier borte over Elverum, og etter det 3-1 hjemme mot Fredrikstad i cupen.
Ranheim har vunnet 5 av 5 på bortebane så langt i år. Dem har også gjort unna noen vanskelige kamper på veien med seier mot Sandefjord og Hødd. Laget er i bra flyt og har vunnet siste 5 + seier mot AAlesund i cupen hjemme.
Ranheim har 14-6 i målforskjell på bortekampene sine og har scoret 10 av 14 i andre omgang.
Stabæk har et godt offensivt lag og er noe svakere bakover, dette har ikke kommet godt frem i hjemmekampene enda, men det kan det godt gjøre i denne. Ranheim kan gjøre det de liker best, ligge å hugge og kontre. Får Ranheim det første målet kan dette bli målrikt og jeg synes odden på godt over 5 for handicap seier er for høy.
Uten å spille tipper jeg 0-1 til pause og 1-3 til slutt i denne kampen.
Tidspunkt: Søndag 08. Juni klokken 18.00
Her kommer en uvanlig sak fra meg, men jeg prøver likevel.
5-ling med Sandefjord, Bryne, HamKam, Hødd og Kristiansund seier spilles til 6.49 hos Betsafe(1 unit)
Serierunde der det lukter mye hjemmeseier. Her er 5 bortelag fra bunn 7 plassene i serien som alle spiller mot lag høyere enn seg selv på tabellen. Går ikke veldig inn på alle kampene, men mener at denne går inn i 1 av 6 tilfeller og da blir det pluss i boka til slutt og spillet settes.
Kan komme et par spill til på Søndag!! Lykke til
Regnskap:
Satset: 51 units
Vunnet: 54.64units
Tilbakebetalingsprosent: 107.14