Oddstips fotball

Jeg tipper det blir uavgjort 2-2. Real Madrid vil nok spille en bedre kamp på Bernabeu, men Dortmund er så sultne på finale at de nok får inn et par mål tenker jeg. :)

Redigert:
Tenker på kampresultatet i kveldens kamp. 2-0 eller 3-1. Spørsmålet er om BD legger seg bakpå å forsvarer seg hele kampen. Det tror jeg ikke, men oddsen er høyere på 2-0.

2-0 = 12.50 i odds (unibet)
3-1 = 10.50

Hva tror dere? Enda noen timer til tippefristen går ut :p

Hvorfor var jeg ikke grisk og gikk for høyest odds? Haha!!

@Thomas sikker på at du ikke snek inn en på 2-0 med? :)
Hadde en haug rare komboer inne -
men mest fornøyd med 2.45x på at Ronaldo IKKE scorer :)

Skille

You be(a)t me to it ...

Redigert av en moderator:
Barcelona-tanker?
Har lagt to resultatspill: 4-0 og 1-1
4-0 det de "må" for å vinne, men gjør de 1 så Bayern 1 kan det hende hele matchen dør siden de da må vinne 6-1(?) - denne er en liten back-up plan.

Tror dog samtidig at det blir >2.5 mål og at Messi gjør minst to

Kan hende det er å bryte med god odds-tradisjon å legge så mange spill i en kamp, men gøy å ta av litt - er jo Barca!

Mitt oddstips idag er at Barcelona vinner kampen med utgangspunkt i 0-1 før avspark. Det gir 3.95 i odds på Unibet, og er etter min mening en bankers :cool:

Messi spares (heldigvis) til å ta ligagullet da han enda kjenner på litt ubehag i låret. Lurt, ikke vits at han kommer inn og jobber knallhardt og for eksempel scorer hat trick - uten at det har noe å si for avansement. Risikerer bare å skade seg mer før innspurten i ligaen, som de kan vinne nå i helgen. Han er nok kun på benken for om de andre skulle klare å lage 3-0, så kan han settes inn for å drepe kampen...

I tillegg er jo Busquets og Abidal ute med småskader, og Alba er suspendert... Blir nok bare ligagull i år, og det er egentlig et flott resultat tatt all motgangen fra jul i betraktning. Krysser fingrene for at det blir en råbra sesong neste år, med forhåpentligvis Hummels og Pique i forsvar, og Neymar med i angrep!

Litt sent, kampen er jo igang, men tipper det blir 1-1.

Redigert:
Dette ligner jo ikke ****
Selvmål faktisk :)
Ligger ann til at eneste rekka som går inn var at kupongen med Messi som scorer ble voided ;)

Nærmer seg helg og Adeccoliga fotball.
Her kommer mine tips til helgen. (kan oppdateres)

Tidspunkt: Lørdag 4. Mai klokken 15.30
Kamp: Stabæk vs Bryne
Spill: Bryne -1 til 6.20 hos Betsafe(1 unit)

Stabæk med 3 x uavgjort før tapet borte mot Hødd sist helg. Slo Kjelsås 4-3 borte i cupen på onsdag. Har tidvis spillt ok fotball i år, men slipper inn like mange eller flere enn de scorer og da blir det lite poeng.
Kanskje deres beste i år, Anders Trondsen har på 4 kamper samlet 3 gule og står over.

Bryne banket til med en solid andre omgang mot Bodø-Glimt sist helg og vannt 4-0. Imponerte i sist bortekamp også mot Ranheim, og kriget bra mot et solid lag. I cupen vant dem 3-0 hjemme mot Vindbjart på onsdag.
ERtzeid er fortsatt ute etter rødt kort mot Ranheim.
Bryne har spillt bare 3 kamper i år og ligger på andre plass på tabellen, med best målforskjell og kun ett insluppet mål. Mener 6.20 i odds på tomålsseier er galskap og spiller. Kan nevnes at bookmaker betin(aldri brukt) har 7.60 på samme spillet.

Tidspunkt: Søndag 5. Mai klokken 18.00
Kamper: Bodø-Glimt vs Follo og HamKam vs Elverum
Spill: Dobbel med Glimt-1 og Hamkam -1 til 3.71 hos Betsafe(1 unit)

Kort og greit Glimt er bedre enn Follo. Glit er et meget godt hjemmelag som har vunnet sine kamper 3-1 mot Ull/kisa og Elverum 3-0. Borte blir det som vanlig tap, men hjemme på Aspmyra skal dette bli seier, og sannsynlig med flere mål. Follo har bare spillt 2 kamper, 4-1 tap i Mjøndalen og 0-1 tap hjemme mot Kristiansund.
Kan spilles som singel til 1.90 med handicap.

HamKam med sterk borteseier mot Mjøndalen sist 2-0, og har berget til seg 4 av 6 poeng hjemme så langt.
2-2 i serieåpningen mot Stabæk og slo Ull/kisa 2-1. Spillte hjemmekamp i cupen sist og slo KFUM 3-1

Elverum fikk sitt første poeng sist hjemme mot Kongsvinger, da de hentet opp 0-2 til 2-2. Borte har de fått stryk av Kristiansund og Bodø-Glimt med 3-1 og 3-0. Tror ikke Elverum blir å hente mange poeng på bortebane i år, og tror de får seg noen baklengs her også.
Kan spilles som singel til 1.95 med handicap.

Tidspunkt: Søndag 5. Mai klokken 18.00
Kamp: Ranheim vs Mjøndalen
Spill; Ranheim til 2.0 hos betsafe(1 unit)

Ranheim med sterk borteseier over Sandefjord sist helg. I fin flyt i serien og ligger øverst på tabellen med 10 av 12 mulige poeng. Sist hjemmekamp ble det 0-0 mot Bryne, en kamp de burde fått ballen i mål. I cupen ble det 4-3 seier over Tiller etter straffescoring på overtid. Ikke ulikt Ranheim i cupen.

Mjøndalen fikk seg en smell på hjemmebane sist med 2-0 tap hjemme mot HamKam. I cupen TORSDAG ble det 120 minutter som skulle til for å skille dem og Lyn på hjemmebane i Mjøndalen. Viktige Kirkevold fortsatt karantene etter "slag" og deretter desperat oppførsel som i alle fall ga en kamp karantene ekstra. Borte så langt har det blitt 0-1 tap i Kongsvinger og 1-1 mot Strømmen.

Ranheim med cupkamp onsdag og Mjøndalen med 120 minutter torsdag. Med målscoreren ute med karantene tror jeg de skal få det tøft i trøndheim, og synes 2blank på hjemmelaget er godt betalt.

Regnskap:
Satset: 15 unit
Vunnet: 16.83 units
Tilbakebetalingsprosent: 112.2

Redigert:
Bryne med stolpe-stolpe skudd på stillingen 1-2 og burde punktert kampen der, men ville seg ikke i dag.
Når dem slipper inn mål med en enorm keepertabbe( corner rett i mål) og en grusom kontring mot, og ikke setter sjanser så blir det sånn. Tverrliggertreff på overtid for Bryne hjelper heller ikke spillet.

Nye muligheter i morra.

Fulgte kampen så godt det gikk via flashscore bare,
men må si at nervene hadde det tøfft nok på å se dem snu 1-0 til 1-2 :)

Skille

Har i det siste hatt hell med å legge sene live-bet, typisk med odds på 4+ 75min+, på at hjemmelag som ligger under med et mål skal kvittere.
Dette var et godt eksempel på det og halve insatsen fra første spill ble hentet inn (akkurat her dog med et sent >3.5 mål odds)

Skille 2
@Josef - spent på hva morgendagen bringer ;)

Redigert av en moderator:
Tipper at Bayern slår Dortmund 3-2 i kveldens mini CL finale, og har på følelsen at Arsenal vil slå QPR stort med tre eller fire null. :cool:

Redigert:
Tipper at Bayern slår Dortmund 3-2 i kveldens mini CL finale, og har på følelsen at Arsenal vil slå QPR stort med tre eller fire null. :cool:

For ordens skyld ... du mener i Bundesliga nå?
Syns det var sprekt å være ute tre uker i forveien på CL-finale ;)

Skille

Leste mer nøyaktig andre gang ;)