Obligtorisk tilskudd + a

Medlem
6. des. 2013
Innlegg
11.035
Da gikk det som det måtte - en spillny 114060 ble lagt til samlingen. :)

Årsaken til at denne ble kjøpt skyldes to ting. Den primære var en belønning til meg selv på dagen jeg tok en bihuleoperasjon. Perfekt timing at den kom i dag ettermiddag etter at jeg ble operert i dag morges. :)

Den andre grunnen var at jeg var nysgjerrig på den nye kassen og hvordan den er in situ over tid - og om den endrer mitt syn på 14060M / 5513.

Etter at jeg fikk justert lenka med tamponger i nesa - så var førsteinntrykket; Holy - it wears BIG.

20140925_150453_1_zpsd80b526a.jpg
 
Redigert:
Gratulerer! Hvordan vil du balansere bruken med 14060M?

Ved å bruke den klokka jeg den dagen ønsker å bruke. Mao. via innfallsmetoden og ikke noe mer avansert. Jeg elsker 14060M 2-linjer versjonen for sin enkelthet og liker den nye for sin robusthet.
 
Redigert:
Bonusen er at lenka til 114060 kan brukes på BLNR uten hazzle. :D Nå liker jeg PCL på BLNR-lenka, men litt skifte innimellom er jo bare gøy.

Apropos gøy; PCL på Submariner? :mrgreen:
 
Nå MÅ jeg jo sette PCL på Sub. :mrgreen: Ikke Full Retard - bare Idiot Servant. ;)
 
Redigert:
Ikke dumt det her! Greit å ha noe å veksle mellom i stål :) Gratulerer!

(Ikke fett å ligge med tamponger, men du kan glede til du tar de ut.
Hilsen en som forøvrig gikk på blodfortynnende når han tok ut sine tamponger etter neseoperasjon. Snakk om blodsmak i munnen! ;) )