Nytt medlem

Medlem
9. nov. 2009
Hei, jeg meldte meg inn som medlem her i dag, jeg vil karaktrisere meg selv som en hardbarka klokkesamler. Første klokken jeg kjøpte selv av egne penger var en helt ny Rolex Submariner 16610 som da kostet rett under 14000kr(1990). Jeg var 16 år gammel da. Det ble vel begynnelsen på galskapen. Jeg har en liten samling som består primært av Rolex, Omega og Breitling. Noen nye, noen gamle...

Hei, og velkommen! Her vil du nok trives, her er mange klokkegale tullinger som lurker rundt her. Legg gjerne ut noen bilder av samlingen, det pleier å væøre populært!

lightningii skrev:
Første klokken jeg kjøpte selv av egne penger var en helt ny Rolex Submariner 16610 ..... Jeg var 16 år gammel da.
Respekt! :eek: Vekommen. Du er havnet blant dine egne. :D

lightningii skrev:
Hei, jeg meldte meg inn som medlem her i dag, jeg vil karaktrisere meg selv som en hardbarka klokkesamler. Første klokken jeg kjøpte selv av egne penger var en helt ny Rolex Submariner 16610 som da kostet rett under 14000kr(1990). Jeg var 16 år gammel da. Det ble vel begynnelsen på galskapen. Jeg har en liten samling som består primært av Rolex, Omega og Breitling. Noen nye, noen gamle...
Hei og velkommen.
da kjøper jeg 16610 en din for 14001 så tjener du en krone på den :mrgreen:
eller en anne Rolex, må bare ha en jeg og...................

Braute