Nytt medlem, ny klokke.

Medlem
4. feb. 2017
Innlegg
14
Sted
Oslo
Hei alle sammen.

Jeg benytter anledningen til og skvise inn en liten medlemspresentasjon.
Jeg er 29 år, bor og jobber i Oslo. Har brukt klokke fra en alder av 4 år uten å tenke så mye over det, klokkeinteressen kom først da jeg arvet klokkene etter morfar. Ellers er jeg interessert i sportsdykking, motorsykkel og spennende reisemål hvor av sistnevnte blir vanskelig og kombinere med mye arbeid. Gleder meg også til jegerprøven....
Takk til alle som administrerer og bidrar til en innholdsrik nettside om horologi.
Håper på å kunne bidra, i det minste slenge inn en brannfakkel i ny og ne.
Nok fjas! til unboxing.


Vis vedlegg 27641

IMG_0671.JPG


IMG_0672.JPG


IMG_0674.JPG


IMG_0684.JPG


Jeg jukset litt da faktisk unboxing foregikk hos AD, takk til Mads Petter hos Urmaker Bjerke for en hyggelig handel.
 
Grattis og velkommen til et hyggelig sted for klokkeinteresserte:)

Glitrende førstepost med klokken jeg definerer som Rolex med stor R (altså større enn egenavnstørrelsen).

Ikke ofte disse utboxes splitter nye!

Nyt den, så regner jeg med mange flotte bilder i Dagens fremover:)
 
Grattis og velkommen til et hyggelig sted for klokkeinteresserte:)

Glitrende førstepost med klokken jeg definerer som Rolex med stor R (altså større enn egenavnstørrelsen).

Ikke ofte disse utboxes splitter nye!

Nyt den, så regner jeg med mange flotte bilder i Dagens fremover:)

Takk, flere bilder og forhåpentlig bedre kommer når jeg har fått ladet kameraet.
Ser du har en Nautilus ut i fra signaturen, dette min grail som jeg skal jakte i fremtiden:D
Det er håpløs lang ventetid på alle Nautilus modellene etter hva jeg har skjønto_O
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Genta og Nico123
Gratulerer med flott Datejust og velkommen til tidssonen!
Ps: brannfakler er alltid velkomment... ;)
 
Gratulerer! Flott ur! Ikke ofte man ser disse blir åpnet nye fra AD her inne. Er det lov å spørre hva veil. pris på denne er?