Nytt leketøy (Delta HF Turbo Integrale)

Medlem
21. feb. 2008
Sted
3970 LANGESUND
Da var siste leketøyet på plass i oppkjørslen her... :D:D:D:D:D:D
Er litt småtteri som bør gjøres med den men den er i helt rustfri stand, det finnes ikke en eneste rustflekk på den. Jeg har hatt bilen her hjemme i hele sommer og har hatt rikelig med tid til å se over den på..

HPIM0009.jpg

HPIM0010.jpg

Takker for alle hyggelige kommentarer. Bilen ser nok bedre ut på bildene enn den gjør i virkeligheten. Men den er veldig bra og i god stand, dog ikke så fin invendig med div brennmerker/hull i setetrekk og dårlig utført montering av høytalere i dørsidene. Og litt forskjellig annet kosmetisk småtteri. En liten bulk på ene forskjermen og hull i eksosanlegget. Burde være en smal sak å utbedre. Men nå må jeg først finne et sted å lagre den for vinteren og så får jeg heller se om jeg får gjort noe på den i vinter:)
HPIM0014.jpg

HPIM0317.jpg

HPIM0307.jpg

HPIM0295.jpg

HPIM0289.jpg

HPIM0285.jpg

Heisann og gratulerer med Integrale ;)
Modell er det?
8v eller 16v?
Tror kanskje jeg har et baksete til denne hvis det er regnbuetrekk og du trenger :)
Hadde maken 88' 8v for en del år siden, ble byttet i en EVO :)

Heisann og gratulerer med Integrale ;)
Modell er det?
8v eller 16v?
Tror kanskje jeg har et baksete til denne hvis det er regnbuetrekk og du trenger :)
Hadde maken 88' 8v for en del år siden, ble byttet i en EVO :)

Takker og bukker.:D
Dette er en 8V fra 89 men jeg tror det må være en 88 som er solgt i 89.
Baksetet er bra på denne bilen men forsetene er det verre med. Men skal ha det i bakhodet.:D

He he :)

Går ut fra dette er uten KAT da, og den gamle fordelingen med 53/47% (F/B).

Trenger du hjelp eller noe er det bare å sende PM, har to EVO stående og har noe deler liggende, men det er stort sett til EVO, men noe kan du bruke også ;)
Har skrudd litt også oppigjennom :grin:

Oi! Gratulerer med en legendarisk bil! Din gode motorsmak begrenser seg åpenbart ikke bare til motorsykler:)