Nytt jentebarn, 30år og kanskje ny bolig, alt i år. Det må feires!!

Medlem
30. mars 2011
Innlegg
3.527
Sted
Oslo
Denne har vært i bakhodet lenge. Faktisk siden forgje klokke ble kjøpt. Det noe sære designet har vokst enormt på meg. Når det kom en for salg med riktig skive ble fristelsen for stor. Denne skulle inn i år, kanskje ikke egentlig 7 Januar, men def ila året. Du kan komme med Dualtimer, Chrono, Perpetual cal osv. Dette er det real deal for meg!! Nå begynner avbetalingene.. Hehe

Velkjent boks
32988CB5-orig.jpg


Hmm.. Nydelig trefarget boks, hva kan det være?
E1FCFFC4-orig.jpg












Og det er.. En fantastisk 15300 med den smukke hvite skiven
A6490A81-orig.jpg


WS selvfølgelig
00B06A44-orig.jpg


Må skal den til Sveits slik at den ser slik ut til 30årsdagen min i slutten av April
0870E8E4-orig.jpg


Den er, tror jeg, en kjæreste for livet. Vi er opp over ørene forelsket deluxe...
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: aksgro og Preacher
Gratulerer så mye med nydelig klassiker, gleder meg til å se resultatet etter utenlandsoppholdet;)
 
Gratulerer med jentebarn, fylte 30 og ikke minst en av de fineste klokkene fra Sveits!

Nyt det!
 
Sukkerindustrien sørger for muligheter til materialistiske utfoldelser av den vakreste sorten ja!

Jeg gratulerer så meget, og håper dette ikke medfører takpapp og laminat på huset som skal bygges;)
 
Gratulerer med ny klokke!

Denne er bare så sinnsykt lekker..

Merker jeg gleder meg til postmannen kommer til meg denne uken :)
 
Gratulerer med jentebarn og nydelig 15300! En av urverdens flotteste. Unikt spill i den skiven, i tillegg har du et unikt bezel- og lenkedesign, og ikke minst en finish på metall og urverk som off the charts. Defintivt grailmateriale!Enjoy begge :cool:
 
Fy fan. Uret over alle ur.
Du har jo ikke noe smårask i samlingen fra før, måtte noe annet ryke?
(Der er jo både Master Comp, GMT og Railmaster ++ fra før)

GRATTIS!!
 
Gratulerer noe så helt inni ¤%&#!!! Rett og slett den aller peneste av sine slektninger synes nå jeg, hvit skive med herlig textur ...Ahh, lekkert!