Nyttårsforsetter

summen av alle laster er konstant.

Mulig du greier å slutte med snusen. Men uvanen vil bli erstattet av noe annet. S.feks konemishandling.

summen av alle laster er konstant.

Mulig du greier å slutte med snusen. Men uvanen vil bli erstattet av noe annet. S.feks konemishandling.

haha! Ja, det stemmer. Etter at jeg sluttet å snuse kunne jeg ikke annet enn å finne meg en dame fra østeuropa! Så nå får jeg bank i stedet for snus.

Redigert av en moderator:
ErikR skrev:

Håper for guds, og bedre halv del sin, skyld du beholder dine laster.

Skille

Kontrollveiing her viser på 85.2kg - midtpådagenvekt. Like under eller nytt all-time-high.

@chrono, gikk ned 9kg med lavkarbo forrige permisjon med toåringen på 7-8 uker. Neste mann nå er 8måneder

Det er ikke noe forsett, men hvis jeg kommer meg ned på adamskater sin toppnotering, skal jeg være svært glad!

Har litt å gjøre for å få til det... :eek:

- Lese mer. Det ble lite skjønnlitteratur i 2012.
- Trene minst like mye som i 2012.
- Sykle mer utfor når snøen forsvinner.
- Mindre prokrastinering :rolleyes:

Og å realisere ihvertfall én av mange klokkeplaner..

Å fortsette å plage dere med mine mange og til dels meningsløse innlegg :p;)

Edit: Og for øvrig forsøke å følge Kardemommeloven.

Noen som tenker motsatt? Tenk å kunne ta på seg en "box fresh" klokke uten å måtte ta av for mange ledd. Noen her inne har sagt at det kun er kanadiske tømmerhuggere som kan det...

Når der er sagt har den siste uken vært fyllt med et krampaktig etegilde som jeg er veldig glad snart er over.

Godt Nytt År alle TSere!

Spise mer variert og mat laget fra bunn.
Trene 2x i uka. 1 vekt og 1 kardo.
Komme i gang med husprosjekt og planlegge nøye!!!
Kjøpe kun ett dyrt ur ( og et par rimelige kanskje ) Og Orbita 6 urs insafe winder.
Pleie venner og familie godt, ikke minst datteren på 1 uke.

Noen som tenker motsatt? Tenk å kunne ta på seg en "box fresh" klokke uten å måtte ta av for mange ledd. Noen her inne har sagt at det kun er kanadiske tømmerhuggere som kan det...

Når der er sagt har den siste uken vært fyllt med et krampaktig etegilde som jeg er veldig glad snart er over.

Godt Nytt År alle TSere!

Ehm.... jeg har kunnet ta på boxfreshe Rolexer uten å ta av et eneste ledd i litt for lang tid :p
Dj2 som jeg har på nå, har ikke et eneste ledd til overs i boksen... Sub-c måtte bøte med ett ledd, samme da jeg hadde daytona.
Eier ingen Rolexer i gull, men de jeg har prøvd går rett på uten en eneste modifikasjon.
Hmmm kanskje jeg egentlig er canadisk tømmerhugger ;)

Nå finnes det riktignok andre klokker enn Rolex her i verden, men kanskje det skal være målet dette året; å kunne ta av ett ledd på Rolexen! ;)

Godt nyttår!

- Lese mer. Det ble lite skjønnlitteratur i 2012.
- Trene minst like mye som i 2012.
- Sykle mer utfor når snøen forsvinner.
- Mindre prokrastinering :rolleyes:

Og å realisere ihvertfall én av mange klokkeplaner..

Jeg bare låner dine forsetter.

1. Holde vekten på mellom 84 og 85 som jeg har gjort siden jeg gikk over til lavkarbo for snart 5 år siden. Gikk da ned 15 kilo på 3 mnd. Kan opplyse om at trening har nærmest ingen effekt på vekten. Skal man miste kiloene rundt magen er det kun en ting som gjelder. Spis annerledes !
2. Fortsette å snuse og begynne å røyke en god håndrullet sigar en gang iblant
3. Fortsette å drikke maltwhisky
4. Fortsette å trene 1 gang i uken (20 min. styrketrening) Ny faktaopplysning: Dette er nok trening for å holde muskulaturen intakt. Når man begynner å trene kan man bygge muskler i 3-4 mnd. ved å trene 2-4 ganger i uken, men etter denne tid er effekten av å trene hyppigere enn 1 gang i uken minimal.
5. Aldri løpe (hvis det ikke er for å rekke trikken). Løping er fullstendig meningsløst. (Hvis man da ikke liker å løpe) Helsegevinsten er nærmest null og resultatet etter mye løping er dårlige knær, dårlige hofter og hjerteflimmer.
6. Fortsette å bruke penger på ting jeg ikke trenger, som f.eks. klokker.

Det er viktig med forsetter som man kan klare å holde.

.
...Noen andre som har noen mål å dele, jeg vet det er lettere å holde dem hvis det blir sagt ut høyt

Veldig enig!:p

Skal hverken snakke høyt eller med altfor store bokstaver i en tråd som dette, men et par tre forsetter er verdt å nevne...

Helse
Opprettholde 2-3 økter ukentlige løpeintervaller
Fortsette med å enda ikke ha tatt min første røyk
Nyte de gode øyeblikk med sigar og tilhørende cognac

Kropp
Opprettholde matchvekt på 76 (nearly there; -2 to go)
Beholde høyden på 180
Ha det moro....

Horologisk
Kjøpe en Panerai
Kjøpe en Vacheron Constantin
Kjøpe en Rolex
(Alt forutsatt modellene er tilgjengelige)

Noe sånt.
:eek: