Nye skispor tråkkes opp.....

Jeg har kjøpt en sølv skive av Askeland som jeg har liggende også i tilfelle jeg vil bytte til høsten. Synes den er veldig fint spill i den også

Gratulerer! Hvordan passer denne på lanken for en som har båret gigantiske Corum Bubble Pirate?

Deilig sommerklokke. Kassen er så mye mer sexy enn på en kantete 1166xx. Platina mot blått er lekker kombo.

Jeg råder deg til å ha denne i noen uker før du evt selger den, for den vil vokse på armen din. Den kan noen ganger virke litt ordinær, men så plutselig flørter den når sollyset kommer frem mellom skyene og du kjenner det går varmt gjennom kropp og sjel..

@Havvo
For min del blir denne en ulitmat kombo som hverdagsklokkeluksus. Den ser litt mer plain ut kontra Sub/SD/GMT men er samtidig en sportsklokke. På andre siden pga. at det fortsatt er en sportsklokke blir den hakket mer "tool" enn type DJ2 o.l. Jeg føler at det er en perfekt kryssning mellom disse to klokketypene

Redigert av en moderator:
Helt enig. Blir gjerne kalt "luksus-sub" på internajonale forum har jeg sett. At den har triplock krone er heller ingen ulempe :cool:

Gratulerer med flott YM! Dette er, tror jeg, en av få Rolex jeg faktisk virkelig kunne tenkt meg. Nydelig skive og super kontrast mot rød viser. Liker`n, rett og slett!