Nye hodetelefoner

Medlem
13. mars 2015
Innlegg
164
Sted
Trøndelag
Jeg er på leting etter nye hodetelefoner, og trenger litt hjelp.
Kriteriene mine er lydkvalitet, støyreduksjon og design. Etter å ha sett litt rundt har jeg kommet fram til to alternativer: Parrot Zik 2.0 og Bose QC 25.

Er det noen som har testet begge to og kunne sagt meg hva forskjellene er, og hva dere ville valgt? Personlig liker jeg utseendemessig Parrot Zik best, men lydkvaliteten og støyreduksjonen er viktigst. Når det gjelder støyreduksjon vil jeg tro QC er best, men det sier jeg uten å ha testet Parrot Zik. Kanskje noen har forslag til andre alternativer også?
 
Redigert:
Jeg kan kun uttale meg om BOSE sine, jeg er veldig fornøyd med mine, både når det gjelder støyreduksjon og lydkvalitet så svare de absolutt til mine forventninger.

Jeg bruker dem mest når jeg er ute å flyr å må si det er helt utrolig hvor mye lyd de greier å stenge ute, de er ikke lydtette slik at du kan fremdeles føre en samtale mens du har dem på, men de fjerner den irriterende bakgrunn støyen.
 
Bose QC25 har kommet best ut av alle tester jeg har sett på den type headsett. Har et slikt par selv og er svært fornøyd. Kan også anbefale in ear versjonen QC20, hadde dem på prøve 2 ukers tid.
 
Bang & Olufsen BeoPlay H8 frister veldig. De er utrolig lekre, bare synd at prisen er så stiv! :mrgreen:

Til Jone og rousp, takk for tilbakemeldinger på Bose QC25!
 
Redigert:
Da er et par sorte Bose QuietComfort 25 bestilt. Bestilte først hvite, men etter å ha googlet litt leste jeg at det var dere flere som klagde på at de hvite fort ble skittene. Komplett.no hadde søndagskupp, og da måtte jeg bare slå til! :mrgreen:
Må ærlig innrømme at B&O BeoPlay H8 fristet mer, men da de er on-ear i tillegg til at prisen er litt stivere, valgte jeg å gå for Bose.
 
Redigert: