Nye 911 (991)

Vil ha!
Vi samler på klokker, Seinfeld samler på Porsche. Forskjellige interesser.
 
Noen ting jeg ikke liker med 991
-All skriften bakpå. Vi vet jo at det er en Porsche 911... Carrera/Carrera S osv hadde holdt. Men det er vel bare å krysse av "uten modellbetegnelse" på ekstralisten.
-Elektronisk brekk??
-Håpløse girknappene på rattet for de med PDK. Paddleshift burde vært standard

......Men egentlig er dette bare tull. For jeg synes bilen ser veldig bra ut, og 997 virket plutselig veldig gammel. Spesielt interiørmessig. Har alltid vært svak for 911, og denne forandrer ikke saken! (993 er også veldig lekker da!)
 
Uff, dette var lekkert!!!!
Får holde med klokkeflipping foreløpig......

Er som de sier: "the difference between the man and the boy, is the cost of the toy" :eek:
 
Du får bytte inn 997en da vet du, motorbyttet ditt har vel økt verdien noe (Evt ikke overhodet og du får bare aldri selge den :p).

991 virker ganske lekker synes jeg. Vanvittig at en C2S med PDK nå er like kjapp som en 997 gt2 fra 0-100.... :cool:
 
Dette er bare lekkert!

Christian - er det flere her inne som har hatt motorbytte på 997, interessert i å høre om erfaringer.
 
Interiøret er pluss, baklykter og hekk er absolutt pluss.
For mye skrift er enkelt å bare ta av eller velge å ikke få det klistret på.
Frontlyktene er jeg noe usikker på, liker faktisk 997 lyktene bedre.
Absolutt et pluss at den nå har blitt lavere og bredere. (kansje ikke sett med norske øyne at den er lavere, men)

Det blir spennende å se hvor mye 997 vil dette i pris når 991 ankommer bruktmarkedet. Personelig tror jeg 997 vil bli en større klassiker om 30 år, enn 991.

Hadde jeg hatt råd til en bilsamling ville jeg prioritert;
964 Turbo
993 Targa/C4s
997 c4s

Og naturligvis Boxster Electrique når den kommer.